Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WD media player en ondertitels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WD media player en ondertitels

    Onlangs een WD TV Live media speler gekocht en aangesloten op de tv. Maar als ik films stream vanaf mijn pc dan worden de ondertitels niet weergegeven. Via usb stick werkt dit wel. Iemand enig idee? Ook met de ingebouwde media speler van mijn smart tv had ik hetzelfde probleem, geen ondertitels via dlna.

    De ondertitels zijn srt bestanden en de films meestal mp4, want mkv kan ook niet via dlna maar wel via usb stick.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: WD media player en ondertitels

    Alex, maak eerst een nieuw bestand aan waar zowel het mp4 als het srt bestand één bestand zijn.
    Ik gebruik daarvoor Free Video Converter.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: WD media player en ondertitels

      Hier ook al gedurende +/- 2 jaar WD Live geïnstalleerd, en geen probleem met ondertitels. Ik zorg er ook wel voor dat mp4 bestand (of ander) en srt bestand in één map zitten.
      ik doe dat gewoon via verkenner waar ik zorg dat beiden één map vormen.
      grt
      jan

      Comment


      • #4
        Re: WD media player en ondertitels

        Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
        Hier ook al gedurende +/- 2 jaar WD Live geïnstalleerd, en geen probleem met ondertitels. Ik zorg er ook wel voor dat mp4 bestand (of ander) en srt bestand in één map zitten.
        ik doe dat gewoon via verkenner waar ik zorg dat beiden één map vormen.
        grt
        jan
        Ik heb ze ook in één map zitten, maar bij mij werkt het niet. En beide hebben dezelfde naam.

        Alex, maak eerst een nieuw bestand aan waar zowel het mp4 als het srt bestand één bestand zijn.
        Ik gebruik daarvoor Free Video Converter.
        Inderdaad, zo doe ik het ook. Maar dat is wel extra werk en voor enkele films ben je uren kwijt.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment

        Working...
        X