Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Universele 'Powercharger' mr Handsfree voor tablet en smartphone .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Universele 'Powercharger' mr Handsfree voor tablet en smartphone .

    Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen van een universele powercharger van mr. Handsfree die nu te koop staat in de shop van het Belang van Limburg aan de prijs van € 40 . Er is geen stopcontact nodig , hoge 10400mAh stroom capaciteit , dubbele USB poorten om 2 toestellen gelijktijdig op te laden enz. Zou dit interessant zijn voor mij aangezien ik in oktober de beklimming van de Mount Everest ( tot aan basiskamp ) ga doen en waar ik naar veronderstel niet veel gelegenheid zal hebben om mijn batterij van mijn fototoestel te laden en de tablet en smartphone ?
    Hoe werkt het systeem eigenlijk ? Voor ik vertrek deze Powercharger thuis volledig opladen veronderstel ik en dan maar hopen dat hij mij voor een 19- tal dagen van stroom kan voorzien in het gebergte ? Of ben ik mis ?

  • #2
    Re: Universele 'Powercharger' mr Handsfree voor tablet en smartphone .

    Ik heb er eentje van 6000 MaH, en daarmee kan ik een Iphone 2,5 keer opladen op één lading. Maarrrrr..... de mijne kan ook op zonne-energie opgeladen worden, en dan is het vele malen meer. In jouw geval dus data uitschakelen zodat je alleen kan bellen en smsen. Dat spaart de batterij enorm. Ik vermoed dat de capaciteit van de charger die je aanhaalt je moet toelaten je telefoon 4 à 5 keer op te laden. Dat moet genoeg zijn voor die termijn, als je tenminste je data uitschakelt.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #3
      Re: Universele 'Powercharger' mr Handsfree voor tablet en smartphone .

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen van een universele powercharger van mr. Handsfree die nu te koop staat in de shop van het Belang van Limburg aan de prijs van € 40 . Er is geen stopcontact nodig , hoge 10400mAh stroom capaciteit , dubbele USB poorten om 2 toestellen gelijktijdig op te laden enz. Zou dit interessant zijn voor mij aangezien ik in oktober de beklimming van de Mount Everest ( tot aan basiskamp ) ga doen en waar ik naar veronderstel niet veel gelegenheid zal hebben om mijn batterij van mijn fototoestel te laden en de tablet en smartphone ?
      Hoe werkt het systeem eigenlijk ? Voor ik vertrek deze Powercharger thuis volledig opladen veronderstel ik en dan maar hopen dat hij mij voor een 19- tal dagen van stroom kan voorzien in het gebergte ? Of ben ik mis ?
      Wat erg dat je deze berg gaat beklimmen, denk toch eens aan die gidsen die omgekomen zijn.
      Stomme sport dat klimmen. Iets voor macho's!!!!!!!!!!!!

      Comment


      • #4
        Re: Universele 'Powercharger' mr Handsfree voor tablet en smartphone .

        Oorspronkelijk geplaatst door paulmedusa Bekijk bericht
        Wat erg dat je deze berg gaat beklimmen, denk toch eens aan die gidsen die omgekomen zijn.
        Stomme sport dat klimmen. Iets voor macho's!!!!!!!!!!!!
        Er zijn ooit fotografen omgekomen tijdens fotograferen, stomme hobby dat fotograferen, iets voor idioten.
        Er zijn ooit mensen tijdens het autorijden omgekomen, stomme hobby dat autorijden, iets voor macho's
        Er zijn ooit mensen tijdens het motorijden omgekomen, stomme hobby dat motorijden, iets voor macho's
        Er zijn ooit mensen tijdens het .... omgekomen, stomme hobby dat ...., iets voor macho's


        ontopic,
        ik zou eerder op zoek gaan naar een lader op zonne energie, zal je beter van pas komen lijkt...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #5
          Re: Universele 'Powercharger' mr Handsfree voor tablet en smartphone .

          Ik vind het tamelijk kort door de bocht om de gidsen te vermelden die onlangs omgekomen zijn . Deze sherpa's waren bezig met de voorbereidingen van de eigenlijke klim naar de top , dus enkele honderden meters boven het basiskamp tot waar ik ga . En een macho ben ik al helemaal niet maar een sportieve negen en zestiger die deze uitdaging aan gaat . Ook speelt de liefde voor de fotografie natuurlijk een rol in dit geheel .

          Comment

          Working...
          X