Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem toegang hotmail account

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem toegang hotmail account

    Een collega van mij kon plots niet meer op haar Hotmail account inloggen.
    Bericht : het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt.
    Moest dan een formulier invullen met allerlei gegevens, secundair account en ook credit card gegevens.

    Heb het zelf al iets dergelijks gehad met Gmail, maar ik moest gewoon mijn secundair e-mailadres en GSM-nummer (die ik beide had ingegeven bij de creatie van mijn gmail account) ingeven. Zo'n formulier waar ze je zoveel gegevens vragen en ook credit card gegevens, lijkt me toch wat verdacht...
    Ik heb zelf niet veel ervaring met MS producten, kan iemand raad geven ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Probleem toegang hotmail account

    Dat heb ik ook eens voorgehad met mijn hotmail account. Hij werd automatisch afgesloten omdat een spambot er zich toegang tot verschaft had (?) en in een minuut tijd erg veel mails had gestuurd. Ik moest enkel maar mijn gsm nummer ingeven en dan kreeg ik een sms met een code waarmee ik mijn account terug kon overnemen. Andere gegevens heb ik niet moeten invoeren :s
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: Probleem toegang hotmail account

      nooit creditcard of andere bankgegevens meegeven. Desnoods bekijk je dat account als verloeren en maak je er ergens een nieuw, hoe lastig dat ook kan zijn.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Probleem toegang hotmail account

        Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        nooit creditcard of andere bankgegevens meegeven.
        Vond ik ook nogal wiedes. Maar na wat googlen blijkt het in te vullen formulier bona fide te zijn, te lezen op officiële Microsoft fora. Toch blijf ik het vreemd vinden...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment

        Working...
        X