Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe bestand beperken bij exporteren tot 1024KB.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe bestand beperken bij exporteren tot 1024KB.

    Ik wil graag een foto insturen voor de Challenge. Ja, ik doe het gewoon
    Maar als ik vanuit Lightroom een foto exporteer, dan gebruik ik 1024 pixels aan de lange zijde.
    Ik kan de grootte beperken tot ........ K.
    De bestandsgrootte, om te kunnen inzenden, mag niet groter zijn dan 1.0 MiB.
    Tot welke grootte in K moet ik het bestand laten beperken?

  • #2
    Re: Hoe bestand beperken bij exporteren tot 1024KB.

    Waarschijnlijk kom je niet aan de 1MB, met 1024px langste zijde. Mocht het niet lukken contacteer me straks even, ik ben de Challenge Mod.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Hoe bestand beperken bij exporteren tot 1024KB.

      dat kan je aangeven bij het exporteren, in hetzelfde deelscherm als waar je de afmetingen opgeeft.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Hoe bestand beperken bij exporteren tot 1024KB.

        Tuurlijk kun je beperken bij export, maar waarschijnlijk niet nodig, en anders: tot max 1MB zeker, zoals de Challenge regels stipuleren?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Hoe bestand beperken bij exporteren tot 1024KB.

          Dank jullie wel. Kom net terug van m'n werk, vandaar mijn late reactie. Nogmaals geprobeerd en ........ het is gelukt.
          Nu maar hopen dat de foto ook echt geplaatst gaat worden.
          Last edited by Kai57; 19 mei 2014, 18:20.

          Comment

          Working...
          X