Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW i8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BMW i8

    Foto van op het autosalon, maar nu pas de tijd gehad om te bewerken om een cleane 'folderfoto' te bekomen.
    Het meeste werk had ik aan het doorzicht en weerspiegelingen in/door de ramen en de reflecties van mensen/lichten/omgeving in de lak weg te werken.
    Hope you like it :-)


  • #2
    Re: BMW i8

    Ik weet niet van welk beeld je vertrokken bent, maar kan deze zeker smaken.
    Deze is klaar voor publicatie.

    hesy.be
    BD0319BE

    Comment


    • #3
      Re: BMW i8

      En of ik het like ? Amai nog ni Om het populistisch uit te drukken : deze zien we terug in de HOF.
      Moet een hele klus geweest zijn om dit op te schonen tot deze prent. Respect.
      Eens doorsturen naar BMW België om te horen of ze niet geïnteresseerd zijn. Doen !
      En in de marge : ongelooflijk mooie wagen.

      Cheers !

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: BMW i8

        Bedankt voor de reacties.

        Oorspronkelijk geplaatst door Hesy Bekijk bericht
        Ik weet niet van welk beeld je vertrokken bent, maar kan deze zeker smaken.
        Deze is klaar voor publicatie.
        Ik heb voor jou de originele ter info even online geplaatst: linkje. Deze was blijkbaar nog een van de makkelijkere om bij te werken, de witte lak gaf niet te veel reflecties. Ik heb ook de achterkant gedaan en die is blinkend zwart, dat was meer werk :-)
        Zoals je ziet heb ik ook de vloer veranderd naar wit (waarna ik de schaduwen zelf terug getekend heb).



        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
        En of ik het like ? Amai nog ni Om het populistisch uit te drukken : deze zien we terug in de HOF.
        Moet een hele klus geweest zijn om dit op te schonen tot deze prent. Respect.
        Eens doorsturen naar BMW België om te horen of ze niet geïnteresseerd zijn. Doen !
        En in de marge : ongelooflijk mooie wagen.

        Cheers !

        Tjerri
        Ik heb verre familie bij BMW, dus wie weet :-) Ik zag em toevallig vandaag ook op een reclameafbeelding, alleen was het een grijze versie. Inderdaad mooi maar duur ding :-)

        Comment


        • #5
          Re: BMW i8

          Lijkt wel een perfect uitgevoerde 3D tekening

          Mooi

          Comment


          • #6
            Re: BMW i8

            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
            Bedankt voor de reacties.



            Ik heb voor jou de originele ter info even online geplaatst: linkje. Deze was blijkbaar nog een van de makkelijkere om bij te werken, de witte lak gaf niet te veel reflecties. Ik heb ook de achterkant gedaan en die is blinkend zwart, dat was meer werk :-)
            Zoals je ziet heb ik ook de vloer veranderd naar wit (waarna ik de schaduwen zelf terug getekend heb).
            Heb het origineel effe bekeken. Tja, daar kan ik alleen maar mijn hoedje voor afpakken. Ik kom spreekwoordelijk tot je enkels ... Puik werk hoor

            Tjerri

            Comment


            • #7
              Re: BMW i8

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
              Heb het origineel effe bekeken. Tja, daar kan ik alleen maar mijn hoedje voor afpakken. Ik kom spreekwoordelijk tot je enkels ... Puik werk hoor

              Tjerri
              Het is niet zo moeilijk als je denkt. Het is eigenlijk het eerste serieuze werk dat ik in photoshop doe, ervoor was het beperkt tot wat bijsnijden en kleine aanpassingen op mijn 3D renderbeelden op het werk. Het helpt wel heel wat eens opzoekingswerk te doen over masks en de basic tools in photoshop om iets zoals dit te bekomen.
              De foto's van het autosalon zijn eigenlijk de eerste die ik gemaakt heb met een 'serieuze' camera, ik ben pas dit jaar begonnen met fotografie dus daarin ben ik ook beginner :-)

              Comment


              • #8
                Re: BMW i8

                Proficiat met je HOF!
                grt. Ria

                Comment


                • #9
                  Re: BMW i8

                  Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                  Proficiat met je HOF!
                  grt. Ria
                  dankjewel :-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: BMW i8

                    Proficiat met je mooie HoF
                    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                    Comment


                    • #11
                      Re: BMW i8

                      Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                      Proficiat met je mooie HoF
                      bedankt :-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: BMW i8

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                        En of ik het like ? Amai nog ni Om het populistisch uit te drukken : deze zien we terug in de HOF.
                        't Waren profetische woorden
                        Congrats !

                        Tjerri

                        Comment


                        • #13
                          Re: BMW i8

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                          't Waren profetische woorden
                          Congrats !

                          Tjerri
                          Ik had het eigenlijk niet verwacht maar blijkbaar had je inderdaad gelijk :-) bedankt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: BMW i8

                            Proficiat met je HOF. Vooral als je kijkt van welk beeld je vertrokken bent, puik werk!!!

                            Comment

                            Working...
                            X