Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw fototoestel kopen... Maar welke?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw fototoestel kopen... Maar welke?

    Hallo iedereen, ik ben van plan om met mijn geld van mijn vakantiewerk een nieuw digitaal fototoestel te kopen. Het is nu ook het goeie moment, denk ik, om dit te doen, daar het solden zijn...

    Ik was eerst van plan om een HP te kopen (850 of 945) maar ik heb hier ergens gelezen dat HP niet zo'n goede fototoestellen zijn? Nuja, mijn huidige (en ook eerste) fototoestel is een HP 318 met 2.1 MP en ik heb daar een kaartje van 128 mb voor. (een rechthoekig, bijna een vierkant mb-kaartje. Er staat Compact Flash op :/) Klopt het ook dat je 75€ korting krijgt als je je oud fototoestel van HP inruilt voor een ander HP fototoestel?

    Tot slot: kent er iemand goedkope winkels waar men goede fototoestellen kan kopen? Liefst in de buurt van Mechelen en omstreken... Heeft er trouwens nog iemand een andere suggestie? Liefst eentje met zoveel mogelijk zoom en rond de 4 MP. Die zoom is nodig voor foto's te trekken van voetbalspelers vanuit een stadion.

    Sorry voor de vele vragen, hopelijk kunnen jullie er wat aan uit

  • #2
    De Panasonic FZ-10 misschien ?! Gaat tot 420mm
    http://www.dcresource.com/reviews/panasonic/dmc_fz10-review/index.shtml
    goedkope winkel in de buurt van Mechelen
    http://www.geheugenkaart.be/
    Hopelijk heb je hier iets aan

    Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

    Comment


    • #3
      Originally posted by JurgenFCB
      Tot slot: kent er iemand goedkope winkels waar men goede fototoestellen kan kopen? Liefst in de buurt van Mechelen en omstreken... Heeft er trouwens nog iemand een andere suggestie? Liefst eentje met zoveel mogelijk zoom en rond de 4 MP. Die zoom is nodig voor foto's te trekken van voetbalspelers vanuit een stadion.
      Kies je een camera op http://www.dpreview.com/reviews/specs.asp

      Als je denkt dat je je keuze hebt gemaakt, zoek je de prijs op via http://www.prijswatch.be .. daar vind je doorgaans wel de beste prijs (alleszins goedkoper dan de traditionele massa verkooppunten, zoals makro/carrefour/fnac/...)

      hth,

      -w
      http://krameria.eu
      "Cogito Ergo Sum"

      Comment


      • #4
        Wat denk je van de Nieuwe Minolta Z3 met antischake.

        http://www.dpreview.com/news/0407/04070703dimagez3.asp
        Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
        Hier op dit forum.

        Comment


        • #5
          voor voetballers in een stadion zou ik een mark II met een L 500 f4 gaan ,zal je gegarandeerd mooie foto's mee hebben
          of .... zou je beter niet eerst over een budget willen hebben dat je eraan zou spenderen

          Comment


          • #6
            Sorry ik was mijn richtprijs vergeten te zeggen: liefst onder de 400€

            Comment


            • #7
              Misschien eens kijken naar de kyocera m410r. Hij kost € 399 bij media markt.
              Er wordt veel goeds over gezegd...zeer korte shutterlag, sterke zoom, zeer scherpe foto's,enz..
              Ed

              Comment


              • #8
                Bedankt iedereen voor de reacties!

                Minolta Dimage Z1, heeft iemand ervaring met deze camera?
                Dit heb ik gevonden op een site:

                Verkozen tot 'Beste Koop' door de Consumentenbond !!!
                Megazoom: 10x optisch & 4 x digitaal!
                Rapid AF, voor razendsnelle scherpstelling
                Resolutie van 3,2 Megapixels
                Hoge kwaliteit videofilm in VGA-resolutie
                Compatibel met externe Minolta programmaflitsers!
                Eenvoudige bediening en feilloze werking
                Superieure beeldkwaliteit

                350€

                Comment


                • #9
                  Absoluut een goede koop, maar ondertussen is de opvolger van de opvolger al aangekondigd (Z3)
                  Konica Minolta Z2: €364.90 bij www.top-foto.de... Dus die €350 lijkt mij wat hoog voor een Z1...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb via prijswatch.be een winkel gevonden te Brussel waar de Minolta Dimache Z1 voor 287€ te koop staat... Een goeie prijs lijkt mij. Heeft er trouwens iemand ervaring met deze winkel? http://www.myprice.be/showAuction.asp?id=18&category=306


                    Grtz

                    Comment


                    • #11
                      Stuur hen misschien es een mailtje om te zien of de stocksituatie klopt, want sommige winkels durven wel eens aangeven dat ze stock hebben, maar uiteindelijk blijkt van niet...De prijs is inderdaad wel goed.

                      Groeten van een RSCA-supporter
                      D7000 en wat glas

                      Comment


                      • #12
                        wandel eens binnen bij foto nelissen aan de brusselpoort te mechelen
                        je krijgt er een goede uitleg en service misschien niet de goedkoopste maar je krijgt er toch een zeer goede service

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Luad
                          Stuur hen misschien es een mailtje om te zien of de stocksituatie klopt, want sommige winkels durven wel eens aangeven dat ze stock hebben, maar uiteindelijk blijkt van niet...De prijs is inderdaad wel goed.

                          Groeten van een RSCA-supporter
                          Hi Jurgen,

                          287 all taxes inclusive. If you want it shipped, it's 10 euros extra.
                          I will have the Z1 and Z2 instock most probably on monday, but to be sure let's say tuesday.

                          If you're interested, place your order through our website so that I have one reserved for you.

                          Kind regards
                          Dim
                          Hi Jurgen,

                          287 all taxes inclusive. If you want it shipped, it's 10 euros extra.
                          I will have the Z1 and Z2 instock most probably on monday, but to be sure let's say tuesday.

                          If you're interested, place your order through our website so that I have one reserved for you.

                          Kind regards
                          Dim


                          Groeten terug, RSCA supporter

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rikketik
                            wandel eens binnen bij foto nelissen aan de brusselpoort te mechelen
                            je krijgt er een goede uitleg en service misschien niet de goedkoopste maar je krijgt er toch een zeer goede service
                            Daar ben ik testraks geweest een daar kost ie 369€

                            Comment


                            • #15
                              Hi,

                              Een vraag. Ik heb hier een cadeaubon van Mediamarkt (Antwerpen) waar ik niets mee kan doen. De PDA die ik wil verkopen ze daar niet en de digicam die ik wil ook niet dus...

                              De bon is voor een bedrag van om en bij de 400 euro. Als er iemand iets gaat kopen in Mediamarkt. Is die dan bereid om mij het geld te geven voor mijn waardebon en dan zijn/haar aankoop te betalen met die cadeucheque van mij? Zo kan ik deze verzilveren.

                              Als je het zaakje niet vertrouwd (aangaande geldigheid enz...) dan ben ik bereid om met je mee te gaan naar Mediamarkt om bij de betaling met die cadeaucheque aanwezig te zijn.

                              Geinteresseerd? Mail mij op manutimmers@hotmail.com

                              Comment

                              Working...
                              X