Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dat tegewoordig met....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is dat tegewoordig met....

    .....Windows Update???
    Ben ik de enige die daar last van heeft?
    Durf tegenwoordig mijne notebook niet meer aanzetten of t'is van dat, Opgelet pc niet afzetten bezig met, essentiële download, bijwerken van, initialiseren van,
    terug opstarten, enz.... al te veel om nog op te noemen.
    Allemaal geen probleem ware het niet dat er tijdens of erna problemen zijn ttz.: pc vast!!, vind desktop niet meer!, update error!.
    Heb zels al eens een melding gekregen (Security pack Telenet) dat er (na een update en opnieuw opstart) een kwalijke file in dir/Sytem32 gevonden was!?Het ergste van al is dan nog dat je er langs geen kanten iets aan kan doe omdat de pc op non-actief staat!!!
    Vandaag heb ik mij kunnen redden(na 3 keer terug op te starten!) met een systeemherstel te doen naar vorige datum, bij een van de vorige keren heb ik zelfs de batterijen even moeten loskoppelen om erdoor te geraken. Heb deze notebook nu van januari en na de vorige perikelen met Win 8.1 is het reeds de 5de maal dat er problemen zijn nadat er een update , meestal essentiële? zijn binnen gekomen.
    Windows update afzetten is eigenlijk geen optie zeker?......of toch?
    Wat ik mij dan ook afvraag: zou het de pc zijn?
    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
    debruri.be

  • #2
    Re: Wat is dat tegewoordig met....

    Sommige problemen kunnen optreden door toch onverwachte incompatibiliteit met iets of puur pech, al zou dat niet mogen.
    Maar al 5 keer problemen hebben na een update lijkt me toch zeer straf en laat me denken dat er toch iets anders gaande is.
    Wat echter meer en meer een reden vormt voor dit soort problemen is het geduld ... updates draaien nog een hele tijd verder op de achtergrond en mensen denken te snel dat die vastgelopen is, ze gaan dan resetten of herstarten en dan begint het spelleke.
    Toevallig een of andere exotische antivirus dat alles blokkeert?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Wat is dat tegewoordig met....

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      geduld ... updates draaien nog een hele tijd verder op de achtergrond en mensen denken te snel dat die vastgelopen is, ze gaan dan resetten of herstarten en dan begint het spelleke.
      Toevallig een of andere exotische antivirus dat alles blokkeert?
      Heb het Security pack van Telenet, nog nooit iets verkeerd binnengekregen (bij mijn vaste pc toch niet). Heb niet de indruk dat die updates van Windows zou blokkeren?
      En geduld..... ja, heb ik normaal niet maar weet wel dat het via de Wifi allemaal wat langer duurt, dus "dan" wel geduldig afwachten, het probleem is dat hij alles binnen haalt, daarna initialiseren, bericht van terug opstarten en pas daarna beginnen de problemen.
      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
      debruri.be

      Comment

      Working...
      X