Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sardinië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sardinië

    Over 5 weken zitten wij in Cannigione in Sardinië, we hebben voor 3 dagen een auto gehuurd zijn er mensen die hier enkele tips kunnen geven over plaatsen en dingen die men zeker moet gezien hebben en ook wat niet...
    Thx

  • #2
    Re: Sardinië

    Heel lang geleden dat wij daar waren. De kuststreek is heel erg mooi. Om de paar km. heb je een heel andere soort kust. Mooie rotsen en steeds wisselende kleuren. Stintino staat bekent om het heldere zeewater en mooi strand. Het binnenland hebben wij toen vermeden, veel te warm voor ons.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Sardinië

      Ik was er twee jaar geleden en had drie weken een auto tot mijn beschikking en heb slechts een deel van het eiland gezien.
      Er zijn geen echte snelwegen dus hou rekening met wat langere reistijden als je gewend bent.

      Het gebied waar jij zit ken ik niet.

      Alghero is een mooie plaats aan de noordwest kust, de kustweg Alghero - Bosa is een heel mooie en Bosa is ook een mooie stad.
      Olbia aan de oostkust is wat kleiner maar ook het bekijken waard. Ronduit spectaculair is de oude Strada Orientale SS125 die in Olbia begint en ontelbare bochten heeft met zeer afwisselend vergezichten.
      Bergdorp Orgosolo met heel veel politiek getinte muurschilderingen is indrukwekkend.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment

      Working...
      X