Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groepsaankoop test aankoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • groepsaankoop test aankoop

    Hallo
    Eens meegedaan aan een offerte voor een groepsaankoop gas en electriciteit bij test aankoop.
    Octa+heeft blijkbaar het contract binnen.
    Ik zou een besparing doen van 270 euro per jaar.
    Ik had nog nooit gehoord van octa+ (met uitzondering van nafte)
    Zijn er nog die een offr-erte gekregen hebben en die zullen intekenen voor de groepsaankoop?
    Ben nu bij essent.

  • #2
    Re: groepsaankoop test aankoop

    Laat je maar eens flink gaan jong, veel geluk.....

    Comment


    • #3
      Re: groepsaankoop test aankoop

      Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
      Hallo ....
      Ik had nog nooit gehoord van octa+ ...

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: groepsaankoop test aankoop

        Octa+ is nochtans al een heel tijdje op de markt ..

        Wel uitkijken met de zogezegde "winst" .. Ik heb mij voor de grap ook ingeschreven.
        Ik kan ook een "dik pak uitsparen" maar ik trek daar al direct de eenmalige bonus van 2x € 50 af voor gas+electriciteit. Akkoord, een premie van 100 euro is niet te versmaden maar dat cijfert niet in de echte prijs van wat je zal betalen ..

        Comment


        • #5
          Re: groepsaankoop test aankoop

          Heb vorige jaar Test Aankoop ook een voorstel laten doen : het was duurder dan wat ik toen betaalde...
          Is wat moeilijk om dan voordeel te doen .
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #6
            Re: groepsaankoop test aankoop

            Als je het allemaal moest willen geloven zijn de geldwolven van vroeger plots liefdadigheidsinstellingen geworden......

            Comment


            • #7
              Re: groepsaankoop test aankoop

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Als je het allemaal moest willen geloven zijn de geldwolven van vroeger plots liefdadigheidsinstellingen geworden......
              ??? vroeger was er enkel Electrabel en God de Vader, zonder dat het duidelijk was wie het eigenlijk voor het zeggen had. Nu speelt er marktconcurentie tussen verschillende aanbieders en moet men voor de "voordeligste" prijs aan "provider hopping" doen, net zoals het vinden van de "gunstigste bank" ... dat soort ding zit blijkbaar (nog?) niet in onze genen dus ... ... blijkt wel dat sommigen onder ons (zoals ik) jaren lang méér dan een beetje "gemolken" werden.

              Comment

              Working...
              X