Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model 2 (eerste shoot, graag c&c)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • model 2 (eerste shoot, graag c&c)

    Ook hier, oorspronkelijke opdracht model registreren om de make-up te kunnen beoordelen, maar ik vond het de moeite om eens te bewerken.
    ...leeg...

  • #2
    Re: model 2 (eerste shoot, graag c&c)

    Deze foto haalt op 500px probleemloos uitmuntend, dus kan de vraag naar c&c toch niet onbeantwoord blijven hier, of wel?
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: model 2 (eerste shoot, graag c&c)

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
      Deze foto haalt op 500px probleemloos uitmuntend, dus kan de vraag naar c&c toch niet onbeantwoord blijven hier, of wel?
      Wat bedoel je precies met "uitmuntend" op 500px?
      status populair? of score boven de 95%

      Comment


      • #4
        Re: model 2 (eerste shoot, graag c&c)

        wat is C&C ..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: model 2 (eerste shoot, graag c&c)

          Ik denk dat het wilt zeggen Comments & Critique?

          En zou niet te snel zeggen uitmuntend op 500px. Nu ja, alles is in relatie dus je kan 5 mensen hebben die gekeken hebben en goede scores geven.
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

          Comment


          • #6
            Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

            Nog steeds geen commentaar of kritiek op de foto, zal maar concluderen dat die goed is zeker.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              wat is C&C ..?
              grt,bouk.
              Commentaar en/of kritiek, dacht typisch voor dit forum.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                Vind het geen slechte foto, maar zeker geen showcase. De gezichtsuitdrukking van het model doet het hem niet bij mij, de haren hadden misschien beter achter de schouders gelegen, komen nu erg slordig over. Vind de foto ook raar gekadreerd, boven teveel plaats, aan de zijkanten te krap. Pose van het model doet het hem ook niet voor mij. Maar zoals je zelf zegt, als het puur registratie is om de make-up te beoordelen. Ik vraag me alleen af waarom je hem hier dan plaatst.

                Comment


                • #9
                  Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                  Ik zou wel eens de link willen weten naar deze foto op 500px...
                  Kan mij moeilijk inbeelden dat deze hoge toppen scheert.

                  Goed, ik wil zeker niet al te negatief overkimen gezien je duidelijk stelt dat het de eerste shoot is.
                  Maar de houding en blik van het model kan je iets beter sturen.
                  Het aangenomen kikkerperspectief vind ik bij dit soort portretten minder werken.
                  Je compositie is ook niet wat het moet zijn. Veel te veel ruimte bovenaan die totaal niks toevoegt aan de waarde van je beeld.
                  Je licht is veel te vlak en vooral het staat veel te laag. Dit komt zeer onnatuurlijk over. (Of de reflectie komt van te laag, of de clamshell) alleszins het werkt niet voor mij.
                  De z/w omzetting vind ik van degelijke kwaliteit, da's een pluspunt.
                  Maar zo een portret verdient ook wat meer zorg in nabewerking.

                  Maar nog steeds benieuwd naar de link van 500px

                  grz. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                    Als je commentaar wil moet je BETERE foto's posten !
                    Dit is ondermaats !
                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
                    Commentaar en/of kritiek, dacht typisch voor dit forum.

                    Comment


                    • #11
                      Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                      Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                      Als je commentaar wil moet je BETERE foto's posten !
                      Dit is ondermaats !
                      Uw filosofie is dus: een in uw ogen slechte foto verdient geen commentaar, of heb ik het verkeerd begrepen?
                      De filosofie van dit forum is wel "door elkaar te helpen beter te worden".
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                        Dit is een foto die beter bij de beginners had gepost geweest .
                        Dit is disrespect voor de mensen die wel hard aan hun foto's werken !
                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Uw filosofie is dus: een in uw ogen slechte foto verdient geen commentaar, of heb ik het verkeerd begrepen?
                        De filosofie van dit forum is wel "door elkaar te helpen beter te worden".
                        Last edited by thierry ysebaert; 19 mei 2014, 13:33.

                        Comment


                        • #13
                          Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                          Bedankt voor alle commentaar.
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #14
                            Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
                            Bedankt voor alle commentaar.
                            als jij vind dat je opname Showcase waardig is, plaats je hem gewoon in Showcase.
                            alleen de kritiek zat iets minder mild zijn dan in Beginners of Beoordeling.
                            tis aan jou en alleen aan jou.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: model 2 (eerste shoot, graag c&amp;c)

                              Ik heb dan ook niet het minste probleem met het commentaar bouk.
                              ...leeg...

                              Comment

                              Working...
                              X