Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto bewerken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto bewerken

    Hallo,
    kan er mij iemand hier helpen??
    Ik zou graag de communiefoto van mijn zoon bewerken; namelijk de gele trappen wegwerken van in de tribune. Wie kan me hierbij helpen?
    [IMG][/IMG]
    Bedankt!

  • #2
    Re: Foto bewerken

    Op zich is dat misschien wel doenbaar, denk ik. Alleen... de foto is qua bestandsgrootte eigenlijk te klein (slechts 71KB op mijn desktop) om er veel mee te kunnen doen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Foto bewerken

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Alleen... de foto is qua bestandsgrootte eigenlijk te klein (slechts 71KB op mijn desktop) om er veel mee te kunnen doen.
      hier zelfs 69.9.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Foto bewerken

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Op zich is dat misschien wel doenbaar, denk ik. Alleen... de foto is qua bestandsgrootte eigenlijk te klein (slechts 71KB op mijn desktop) om er veel mee te kunnen doen.
        De foto is 2,76 MB; zou het helpen moest ik eventueel de foto doormailen?

        Comment


        • #5
          Re: Foto bewerken

          Oorspronkelijk geplaatst door Laetitia Cuvelier Bekijk bericht
          De foto is 2,76 MB; zou het helpen moest ik eventueel de foto doormailen?
          Als iemand zich geroepen voelt: graag contact opnemen met topic starter (en hier melden, zodat we weten dat er iemand mee bezig is!). Ik zou het zelf ook wel willen, maar heb momenteel andere besognes. Een en ander hangt af van de beschikbare tijd.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Foto bewerken

            zoiets dan

            Comment


            • #7
              Re: Foto bewerken

              Zoals gewoonlijk weet ik dat wij op jou kunnen rekenen. Is dit op basis van een 'grotere' foto (zoals gevraagd)? Ik hoop ook dat TS akkoord gaat met de 'oplossing'!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Foto bewerken

                neen , geen grotere gevraagd want ik dacht dat 4928 x 3264 px groot genoeg is

                Comment


                • #9
                  Re: Foto bewerken

                  Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
                  neen , geen grotere gevraagd want ik dacht dat 4928 x 3264 px groot genoeg is
                  Ja, dit is het
                  Zal dat dan scherp genoeg zijn bij het afdrukken van de foto ?(daar het de kleinere foto is die bewerkt is). Sorry voor deze vele vragen maar ik ben nogal een leek op dat vlak

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto bewerken

                    het is niet de kleinere foto die bewerkt is
                    je moet doorklikken tot je de grotere foto hebt van 4928x3264 pixels
                    en die mag je wel wat verscherpen naar eigen voorkeur, dan is hij mooier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto bewerken

                      Super, bedankt!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto bewerken

                        En ik durf het bijna niet te vragen maar ik heb nog een foto maar ik denk dat die moeilijker te bewerken is? (terug die gele trappen en dat manneke die op de tribune zit ) Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen die 2 foto's

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto bewerken

                          voor morgen dan :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto bewerken

                            ok 1000-maal dank

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto bewerken

                              mijn bewerking van 2de foto. Heb ze wel moeten verkleinen bij uploaden tinypic.

                              Comment

                              Working...
                              X