Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model (eerste shoot, graag c&c)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Model (eerste shoot, graag c&c)

    Is het wat?

    ...leeg...

  • #2
    Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

    Beetje erg licht van toon, te krap in kader, vlakke verlichting (frontaal).... Je hebt er vast meer dan één gemaakt, laat maar eens zien want aan het model ligt het niet.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

      Bedankt, en je hebt gelijk natuurlijk, stom van mij dat ik de opdracht er niet vermeld heb. Dit was een avondschool MUA/visagie, en ik moest de make-up registreren (dus geen PS, weinig bewerking), maar ik vond deze zo mooi dat ik hem voor mezelf bewerkt heb.
      Er zal nog wel eentje volgen.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

        Ja dat maakt alles anders en dan is het vanuit die optiek natuurlijk wel een treffer..
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

          Bedankt Henk47, dit apprecieer ik.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

            Het vreemde is dattie op mijn ipad er veel mooier uit komt... (vorige week mijn scherm nieuw gecallibreerd, zal toch nog eens opnieuw doen)
            groets, Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

              Echt niemand anders?
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                Echt niemand anders?
                Ik weet niet goed wat ik er van vind. De beperkte onscherpte opmzichnis mooi, maar zo frontaal en close werkt het niet zo bij mij. Als je een hele reeks op deze manier zo gaat schieten zal het waarschijnlijk wel een bepaald effect geven, maar als losse foto werkt het niet zo bij mij

                Comment


                • #9
                  Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

                  Naar mijn smaak mag hij een tikkeltje meer contrast hebben.
                  www.guydewestelinckfotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Model (eerste shoot, graag c&c)

                    Ik zie een portret met mooie scherpte op de ogen en wimpers maar ik zie weinig of niets van de make-up, wat toch de bedoeling was ( misschien in kleur ? )

                    Comment

                    Working...
                    X