Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik zie bepaalde foto's niet

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik zie bepaalde foto's niet

    Het valt me reeds enige tijd op dat ik van bepaalde personen (om er een te noemen: MGfoto) de foto's niet te zien krijg. Ik zie het topic, ik kan het aanklikken en lezen, maar waar de foto hoort te staan staat het typische vierkantje met een kruisje in. Nu kan ik me niet voorstellen dat MG niet zou willen dat ik zijn foto's zou zien (mocht het toch zo zijn, laat het me eens weten ), dus het probleem moet elders liggen.

    Ik werk met explorer. Iemand een idee?

  • #2
    Re: ik zie bepaalde foto's niet

    Dat ligt niet aan jou. Die foto's zijn verwijderd. Dat is tegen de reglementen en verwarrend. Dat blijkt nu wel. Ik zou zeggen, als iemand zijn foto's verwijdert, vermeldt dat dan.....

    Jan

    Comment


    • #3
      Re: ik zie bepaalde foto's niet

      Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
      Dat ligt niet aan jou. Die foto's zijn verwijderd. Dat is tegen de reglementen en verwarrend. Dat blijkt nu wel. Ik zou zeggen, als iemand zijn foto's verwijdert, vermeldt dat dan.....
      en dan evengoed mengen in discussies en comments op andere hun foto,s geven alsof er niets aan de hand is.........das pas verwarrend.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: ik zie bepaalde foto's niet

        voor alle duidelijkheid, wilde hier geen polemiek starten hé...

        En is niet alleen van MGfoto, ook van anderen, maar hij is het voorbeeld dat het snelst in me opkwam. Ook al omdat ik vanuit de commentaren kan opmaken dat ik regelmatig iets mis...

        Comment


        • #5
          Re: ik zie bepaalde foto's niet

          Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
          voor alle duidelijkheid, wilde hier geen polemiek starten hé...

          En is niet alleen van MGfoto, ook van anderen, maar hij is het voorbeeld dat het snelst in me opkwam. Ook al omdat ik vanuit de commentaren kan opmaken dat ik regelmatig iets mis...
          Concreet voorbeeld graag....

          Jan

          Comment


          • #6
            Re: ik zie bepaalde foto's niet

            Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Dat ligt niet aan jou. Die foto's zijn verwijderd. Dat is tegen de reglementen en verwarrend. Dat blijkt nu wel. Ik zou zeggen, als iemand zijn foto's verwijdert, vermeldt dat dan.....

            Jan
            Jan, enkele zijn gewoon onzichtbaar, niet verwijderd. Niet geheel tegen het reglement. BD is op de hoogte, om even rust nemen want er kwamen op een paar foto's van mij wat denigrerende opmerkingen. Daarom even een pauze, en daar is dus niets mis mee, toch? Heb net een pittige operatie achter de 'rug', dus hoop op enig begrip? Gewoon een kwestie van alles wat laten te rusten tot we weer volledig zijn hersteld Hoop dat het voor de anderen dus ook duidelijk is? Een pauze doet vaak wonderen in sommige gevallen. Wat mij betreft hoeven er geen vragen meer te worden gesteld en geen verdere discussie, dus laat even ieder in de gelegenheid om een pauze te nemen, want de mensen van BD gunnen mij dit ook en hebben daar begrip voor.

            Bedankt, ook aan Wim voor de bezorgdheid, maar er is verder niets aan de hand hoor, gaat met mij prima Wim
            Last edited by Guest4; 15 mei 2014, 22:43.

            Comment


            • #7
              Re: ik zie bepaalde foto's niet

              alle begrip hoor.

              MODS, mag afgesloten worden hier wat mij betreft.

              Comment


              • #8
                Re: ik zie bepaalde foto's niet

                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Jan, enkele zijn gewoon onzichtbaar, niet verwijderd. Niet geheel tegen het reglement. BD is op de hoogte, om even rust nemen want er kwamen op een paar foto's van mij wat denigrerende opmerkingen. Daarom even een pauze, en daar is dus niets mis mee, toch? Heb net een pittige operatie achter de 'rug', dus hoop op enig begrip? Gewoon een kwestie van alles wat laten te rusten tot we weer volledig zijn hersteld Hoop dat het voor de anderen dus ook duidelijk is? Een pauze doet vaak wonderen in sommige gevallen. Wat mij betreft hoeven er geen vragen meer te worden gesteld en geen verdere discussie, dus laat even ieder in de gelegenheid om een pauze te nemen, want de mensen van BD gunnen mij dit ook en hebben daar begrip voor.

                Bedankt, ook aan Wim voor de bezorgdheid, maar er is verder niets aan de hand hoor, gaat met mij prima Wim
                Dank voor de uitleg. Kan ik me geheel in vinden. Ik hoop van harte dat je het forum niet verlaat. En dat degene die recent vertrokken zijn terugkomen. Het ging mij er om dat mensen ten onrechte denken dat er iets mis is met hun computer.

                Voorspoedige herstel!

                Jan

                Comment


                • #9
                  Re: ik zie bepaalde foto's niet

                  Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                  alle begrip hoor.

                  MODS, mag afgesloten worden hier wat mij betreft.
                  Moderator Note: Gesloten op vraag van TS.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment

                  Working...
                  X