Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Negeren???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Negeren???

    ..Kan dat nog wel? Lastig hoor...
    Door iemand hier wordt ik geviseerd en gevolgd. Dus schrijf ik niet zoveel meer.. Alles wat ik schrijf wordt onderuit gehaald. Hij reageert alleen nog hier en daar in chit-chat maar geen enkele bijdrage op fotografisch gebied, plaatst geen foto meer etc.. Zijn enige doel is de boel verstoren en onrust te zaaien.. Hij is volledig anoniem en zet de goedwillende anonieme accounts in een slecht daglicht hierdoor, en durft niet de confrontatie aan te gaan, hetzij telefonisch of in de openbaarheid.

    ...En nee hoor, ik zoek geen zieltjes, ik probeer gewoon iets aan de kaak te stellen...Dus begrijp het niet verkeerd.

    Ik doe het niet graag, maar ben het volledig zat. En nu zit hij schuddebuikend te lachten achter zijn PC, maar de eerstvolgende reactie die hij plaats naar mij toe, zet ik zijn account hier weg. Misschien dat het help en nu kan stoppen?

    JA,...IK BEN BOOS...Omdat je niet meer op een normale manier van je hobby kunt genieten door zo iemand..Steeds minder reacties plaatsen, steeds minder leren en eventueel iemand te kunnen helpen...Dat doe ik nu en eigenlijk wil ik dit niet, en dat is toch doodzonde, alleen maar omdat je een andere mening had? Natuurlijk heb ik ook al eens niet aardig gereageerd omwille van een citaat of een aanduiding naar bepaalde zaken.. Maar ik laat dan uiteindelijk wel alles rusten, .....
    Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 15:47.

  • #2
    Re: Negeren???

    ik zou zeggen, negeren die handel.

    Comment


    • #3
      Re: Negeren???

      Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
      ik zou zeggen, negeren die handel.
      Zou ik ook zeggen. Maak je maar niet druk want het is het niet waard. Mail van hem? Overslaan! Reactie van hem? Overslaan!
      Geniet van de rest!
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Negeren???

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Zou ik ook zeggen. Maak je maar niet druk want het is het niet waard. Mail van hem? Overslaan! Reactie van hem? Overslaan!
        Geniet van de rest!
        Het is zo irritant en hij weet dat hoor, ook al zo dikwijls gemeld, maar uiteindelijk wordt je er zo moe van... Rare is, dat hij hier soms nog een medestander krijgt ook..
        Hij profileert zich op een zodanige manier dat uiteindelijk het de verweerder is die hier de boosdoener wordt. Dat is het nare van de zaak... Ik plaats al gematigd nog foto's of berichten hier, en dan gaat hij reageren...Voor mij is het klaar, er is meer, en ik probeer alleen maar een bijdrage te leveren om personen te helpen, of zelf iets op te steken...
        Eens je bij hem een opmerking hebt geplaatst, die wat zwaar overkomt, dan volgt hij je en plaats op een zodanige manier telkens berichten op jou, dat het netjes oogt voor BD...Ze slaan nergens op, maar zodaniog dat het een eigen mening is...
        Probleem is, je negeert, maar ieder ander ziet wel dit soort opmerkingen en dat vind ik vervelend eraan.. Als iets is geweest, laat het dan rusten, doe ik ook tegenwoordig, laat wat is geweest, en je kunt natuurlijk niet met iedereen vrienden zijn, begrijp ik.
        Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 11:56.

        Comment


        • #5
          Re: Negeren???

          Laat die doen, ik lees altijd heel graag uw opmerkingen aangaande een foto en steek er veel van op.

          Comment


          • #6
            Re: Negeren???

            Je kan toch iemand op je negeerlijst zetten. Probleem opgelost aangezien je dat zijn berichten niet meer ziet, tenzij iemand een stuk tekst van hem quote.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Negeren???

              Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
              Het is zo irritant en hij weet dat hoor, ook al zo dikwijls gemeld, maar uiteindelijk wordt je er zo moe van... Rare is, dat hij hier soms nog een medestander krijgt ook..
              Hij profileert zich op een zodanige manier dat uiteindelijk het de verweerder is die hier de boosdoener wordt. Dat is het nare van de zaak... Ik plaats al gematigd nog foto's of berichten hier, en dan gaat hij reageren...Voor mij is het klaar, er is meer, en ik probeer alleen maar een bijdrage te leveren om personen te helpen, of zelf iets op te steken...
              Eens je bij hem een opmerking hebt geplaatst, die wat zwaar overkomt, dan volgt hij je en plaats op een zodanige manier telkens berichten op jou, dat het netjes oogt voor BD...Ze slaan nergens op, maar zodaniog dat het een eigen mening is...
              Probleem is, je negeert, maar ieder ander ziet wel dit soort opmerkingen en dat vind ik vervelend eraan.. Als iets is geweest, laat het dan rusten, doe ik ook tegenwoordig, laat wat is geweest, en je kunt natuurlijk niet met iedereen vrienden zijn, begrijp ik.
              In de laatste twee weken zijn er hier vertrokken, waarvan ik PM of mail heb gekregen,
              waaronder Sultana en PaulM nog twee andere staan op punt dat ook te doen......

              En dan zullen wij het maar niet hebben over degenen die in het verleden zijn vertrokken,
              ik denk met reden, dat het allemaal om dezelfde persoon gaat.

              Indien het irritant wordt, heb je steeds je negeerlijst, ik zou zeggen gebruik ze.

              Comment


              • #8
                Re: Negeren???

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Je kan toch iemand op je negeerlijst zetten. Probleem opgelost aangezien je dat zijn berichten niet meer ziet, tenzij iemand een stuk tekst van hem quote.
                Probleem is dan dat plots de helft van je topic blank staat door 1 persoon te negeren
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #9
                  Re: Negeren???

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  - Hij reageert alleen nog hier en daar in chit-chat maar geen enkele bijdrage op fotografisch gebied, plaats geen foto meer etc..
                  - Zijn enige doel is de boel verstoren en onrust te zaaien..
                  - Het zijn van die gasten die volledig anoniem vertoeven, ...
                  Help, ik vrees dat ik aan 3 bovenstaande voorwaarden voldoe. *awtch*

                  Maar ik ben het niet hoor.
                  No Worries !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Negeren???

                    Ik begrijp jullie idd over de negeerlijst.. Jammer van Vincent en Paul, echt dat meen ik. Natuurlijk moeten we ook kritisch naar ons zelf kijken, doe ik ook, maar ook hierop krijg je dan vervelende sarcastische teksten terug...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Negeren???

                      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      Help, ik vrees dat ik aan 3 bovenstaande voorwaarden voldoe. *awtch*

                      Maar ik ben het niet hoor.
                      No Worries !
                      Nee man, jij bent het heus niet Van jou echter nooit nare opmerkingen gehad, waarom zou je? Ik doe het ook niet, als ik mij niet aangesproken voel, en daar wringt vaak het schoentje.. Maar als je naar mijn profiel kijkt, zie je de berichten staan Er zijn er al veel verwijderd ook door mods, maar de zogenaamde nette staan er nog...
                      Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 13:28.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Negeren???

                        Erg dat zo'n trol een heel forum in zijn ban kan blijven houden.

                        Weg ermee.

                        (*houdt angstvallig zijn eigen account in het oog en herleest nog eens al zijn vorige posts*)

                        IZ.
                        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                        Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                        Comment


                        • #13
                          Re: Negeren???

                          Ik weet wie u bedoelt en al heel lang vinden er een aantal leden dat deze persoon hier aan het zieken is.
                          Toch vind ik het een slechte zaak dat u; Sultana en PaulM zich hier door laten wegjagen. Mannen kom gewoon terug op BD en die figuren totaal negeren.
                          Ik kom hier ook wel eens een pestkop tegen, maar daar reageer ik niet op. Het zijn in wezen niet meer dan intrieste toetsenbord vandalen. Dat doen die gasten overal, zelfs vroeger op school zochten zij hun slachtoffers.
                          Door moderatoren is er soms weinig tegen te doen om dat die figuren op een geniepige manier precies weten hoe ze hun slachtoffers te raken, zonder dat anderen het zien.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Negeren???

                            Door tijdsgebrek ben ik vorige week ook niet meer online geweest. Toen ik terugkwam leek ChitChat leeg, dus ik dacht:
                            - de chatters hier zijn in verlof
                            - iedereen is gebanned
                            -...

                            Van PaulM en Sultana merkte ik inderdaad geen reacties, maar dacht gewoon dat ze tijdelijk offline waren... Enfin, echt weg? Ze komen wel terug!
                            BD is verslavend

                            Zijn er nog die weg zijn? Laat iets achter

                            Comment


                            • #15
                              Re: Negeren???

                              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              Probleem is dan dat plots de helft van je topic blank staat door 1 persoon te negeren
                              Je weet dus blijkbaar ook over wie het hier gaat Koen, maar blijkbaar niet dezelfde als MGfoto .....
                              Last edited by Guest42; 13 mei 2014, 13:51.

                              Comment

                              Working...
                              X