Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

    Zoals de tittel al verklapt organiseer ik een vrijgezellendag mee.
    Ik ben op zoek naar opdrachten en ideetjes, maar ze moeten proper en deftig blijven zoals snoepjes verkopen in drukke winkelstraat....
    Het verloop van de dag heb ik al in gedachten maar moet nog besproken worden met de andere getuige
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

  • #2
    Re: Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

    Misschien met de ganse bende een fotoshoot organiseren. (als ze nog nuchter zijn tenminste)

    Comment


    • #3
      Re: Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

      Benen laten scheren. En onnozele kledij laten aandoen.

      Karaoke, of een liedje laten zingen op een marktplein.

      Een quiz over hun persoonlijk leven, en bij elk fout antwoord een tequila.

      Comment


      • #4
        Re: Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

        De 'prijs' gaan vragen bij de meisjes in de vitrines.

        Een onderbroek van schoonmama vastkrijgen

        De auto's van de getuigen wassen in bikini.

        Comment


        • #5
          Re: Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

          Die tip van de fotoshoot vind ik niet zo slecht hoor, daar zou je wel iets mee kunnen.... Dat je bv een paparazi mee laat gaan die avond, die continu foto's maakt waarvan anderen dan weer raar opkijken en zij zich gedragen als sterren(BV-BN)... Wel op paparazi-achtige manier dan Foto's kunnen dan later weer worden verweven in het verhaal van het huwelijk

          Comment


          • #6
            Re: Ideetjes opdrachten vrijgezellendag...

            Bedankt voor het meedenken Mijn camera ging zowiezo mee.
            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

            Comment

            Working...
            X