Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

    Daarstraks gestopt voor een rood licht en plots een deftige knal achteraan ... die achter ons is blijkbaar vergeten te remmen.
    Soit, zijn excuus was wel goed ... mijn auto is 21 jaar oud en de remmen doen het niet meer en dus ja. (Klopt niet want was net gekeurd en was OK)
    Na wat gezever dat hij dat allemaal niet zo erg vond toch langs de kant gaan staan om de papieren "proberen" in te vullen.
    Maar dan begon het pas, het lukte hem blijkbaar niet meer zo goed om dat allemaal te doen ... kon niet eens meer zijn eigen naam deftig schrijven, te zat om een aangifte in te vullen.
    Dan maar geen andere keuze gehad dan politie erbij te halen, drie minuten na oproep waren die daar.
    Er is er nu ene dat te voet verder kan ... vermoedelijk voor langere tijd.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

    Ik heb geen respect voor zatlappen op de weg.
    Mensen die zat zijn moeten geen machine besturen.
    Rijbewijs intrekken voor zeer lange tijd + auto in beslag laten nemen zou ze wel afleren nog te zuipen achter het stuur.

    Comment


    • #3
      Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

      Ik ben eens rond zijn auto gelopen en er is zeker schade van een tiental verschillende ongevallen ... het zou me verbazen dat die allemaal aangegeven werden.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

        Beste wat je kan doen bij zo een geval op laten maken door politie
        Hoop dat ze hem ter plaatse laten blazen hebben?
        En laat ons hopen dat ze het voor eeuwig afpakken zijn rijbewijs, als je wil drinken blijf dan thuis of laat je rijden.
        G

        Comment


        • #5
          Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
          Ik heb geen respect voor zatlappen op de weg.
          Mensen die zat zijn moeten geen machine besturen.
          Rijbewijs intrekken voor zeer lange tijd + auto in beslag laten nemen zou ze wel afleren nog te zuipen achter het stuur.
          ach zo'n dingen worden hier met moeite bestraft... tenzij er een ellenlange lijst van (gekende) precedenten zijn...
          maar anders een simpel voorbeeld...
          Zéér goeie kameraad van mij is 2 jaar geleden doodgereden...
          Tegenpartij: Gedrogeerd, foutief inhaalmaneuvre, opgefokte wagen en te snel rijden -> 1 jaar cel.
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Er is er nu ene dat te voet verder kan ... vermoedelijk voor langere tijd.
            Als die al veel zal geven om het feit dat hij een tijd geen rijbewijs meer heeft.

            Ik hoop dat jouw schade zal vergoed worden, want vele verzekeringen zijn tegenwoordig vooral meesters in het proberen zorgen dat ze NIET moeten betalen.
            En als dat niet lukt alles zolang mogelijk laten aanslepen.
            Een vriendin van mijn vrouw wordt verleden jaar in augustus op het zebrapad ondersteboven gereden met kwetsuren tot gevolg en haar fiets kapot. Iedereen, de chauffeur van de wagen en zijn verzekering erkennen de schuld van de autobestuurder voor 100%. Ze heeft één keer een voorschotje gekregen en nu beginnen ze toch vanalles te verzinnen om het dossier eindeloos te rekken (ze vragen zelfs welke soort schoenen ze droeg ).
            Last edited by nete; 12 mei 2014, 09:41.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

              Hier al twee keer een ongeval gehad met omnium verzekerde wagen, beide keren niet zelf in fout. Perfect keurig opgelost door verzekering, alleen de eerste keer hebben we wat langer moeten wachten op het geld omdat er 6 auto's bij betrokken waren (kettingbotsing). KBC...

              Comment


              • #8
                Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Als die al veel zal geven om het feit dat hij een tijd geen rijbewijs meer heeft.

                Ik hoop dat jouw schade zal vergoed worden, want vele verzekeringen zijn tegenwoordig vooral meesters in het proberen zorgen dat ze NIET moeten betalen.
                En als dat niet lukt alles zolang mogelijk laten aanslepen.
                Een vriendin van mijn vrouw wordt verleden jaar in augustus op het zebrapad ondersteboven gereden met kwetsuren tot gevolg en haar fiets kapot. Iedereen, de chauffeur van de wagen en zijn verzekering erkennen de schuld van de autobestuurder voor 100%. Ze heeft één keer een voorschotje gekregen en nu beginnen ze toch vanalles te verzinnen om het dossier eindeloos te rekken (ze vragen zelfs welke soort schonen ze droeg ).
                Ik heb het hier reeds meermaals gezegd Nete, haal al je rechtsbijstanden uit je verzekeringspolissen, van zowel auto, brand, familiale enz.
                en breng dat onder DAS, kost je amper méér dan als het "in" je verzekering zit, maar je staat daar stukken sterker, daar heb je
                een stel onafhankelijke volwaardige advocaten, en geen pro deo met belangen tegenover de verzekeringsmaatschapij.
                Die mannen hebben alle specialiteiten in huis, en voor dat soort zaken gaan ze je verdedigen tot in de rechtbank, en zelfs als je verliest als
                consument betalen zij de rechtskosten. KLIK

                Het is zelfs zo, als de tegenpartij hoort dat je een rechtsbijstand bij DAS hebt, dat ze de zaak nooit laten voorkomen en zich gewonnen geven,
                daar heb ik persoonlijk getuigenissen van.

                Comment


                • #9
                  Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

                  Ik ken dat gevoel; ooit reed er ene in mijn achterste toen ik geparkeerd stond.
                  Geen verzekering, geen papieren en zo zat als een kanon. Gelukkig rap de politie er bij of ik had nog boel erbij.
                  Gezien ik geen omnium had, werd alles dan geregeld door het motorwaarborgfonds; mijn geld weliswaar gekregen, maar heb toch zo'n 6 maand moeten wachten.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goed excuus ...mijn auto heeft geen remmen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Ik ken dat gevoel; ooit reed er ene in mijn achterste.....
                    en zat als een kanon. Gelukkig rap de politie er bij...
                    mijn geld weliswaar gekregen..
                    inkoppertje.......Gniffel..gniffel.
                    alvast sorry.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X