Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een reden...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is er een reden...

    dat een moderator niet aan de negeerlijst toegevoegd kan worden?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

  • #2
    Re: Is er een reden...

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    dat een moderator niet aan de negeerlijst toegevoegd kan worden?
    Lijkt me logisch Koen, omdat er wordt vanuit gegaan dat een moderator zich houdt aan beleidsmatige afspraken binnen de BD-groep. Andersom is het ook zo hoor Een moderator kan ook (volgens mijn weten) jou niet op de negeerlijst zetten.. Verder moet een MOD ten alle tijden jou of iemand anders kunnen bereiken buiten he openbare gebeuren hier op BD. Denk, maar ben niet zeker, dat het zo een beetje beleidsmatig zal zijn vastgelegd.
    Maar waarom zou je het doen? Misschien weer een vraag met een vraag beantwoorden? Maar vroeg het me toch af

    Comment


    • #3
      Re: Is er een reden...

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Maar waarom zou je het doen? Misschien weer een vraag met een vraag beantwoorden? Maar vroeg het me toch af
      Ik wou dat ik dat kon beantwoorden, maar langzaamaan vrees ik dat ik dan gewoon gebanned word.
      Ik heb de laatste weken met genoeg censuur te maken gekregen, en van sommige personen interesseert het mij dus niet meer wat ze te vertellen hebben...

      Ik wil voor mezelf weer een aangename forum ervaring kunnen maken zoals ik int begin hier had,
      al vrees ik dat bepaalde oordelen over mij dit zoiezo niet zullen toelaten (vandaar ook mijn signature)
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • #4
        Re: Is er een reden...

        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Ik wou dat ik dat kon beantwoorden, maar langzaamaan vrees ik dat ik dan gewoon gebanned word.
        Ik heb de laatste weken met genoeg censuur te maken gekregen, en van sommige personen interesseert het mij dus niet meer wat ze te vertellen hebben...

        Ik wil voor mezelf weer een aangename forum ervaring kunnen maken zoals ik int begin hier had,
        al vrees ik dat bepaalde oordelen over mij dit zoiezo niet zullen toelaten (vandaar ook mijn signature)
        Zal niet zo een vaart lopen Koen. Laat effe wat zaken rusten, en negeer even de sarcaschtische zienswijze van sommigen. Ik doe het tegenwooordig ook..Het brengt me rust in mijn herstel Soms weten virtuele vrienden ook niet hoe je gemoedstoestand is of hoe je er fysiek aan toe bent. Dat geldt natuurlijk ook voor mezelf om daar rekening mee te houden, om toch ook wat kritischer naar mezelf te kijken op deze wijze. Ik hoop nu natuurlijk weer niet dat er nare reacties op komen(want op laste van een waarschuwing zou dit niet meer mogen gebeuren, en terecht), want dat is niet de bedoeling. Mijn advies nu: Ga weer aan de slag, en zoalng we in beginnershoek mogen toeven, geniet daar van het plaatsen van foto's in combinatie met ander forumonderdelen, help anderen en negeer datgene wat je denkt te moeten negeren

        Comment


        • #5
          Re: Is er een reden...

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Zal niet zo een vaart lopen Koen. Laat effe wat zaken rusten, en negeer even de sarcaschtische zienswijze van sommigen. Ik doe het tegenwooordig ook..Het brengt me rust in mijn herstel Soms weten virtuele vrienden ook niet hoe je gemoedstoestand is of hoe je er fysiek aan toe bent. Dat geldt natuurlijk ook voor mezelf om daar rekening mee te houden, om toch ook wat kritischer naar mezelf te kijken op deze wijze. Ik hoop nu natuurlijk weer niet dat er nare reacties op komen(want op laste van een waarschuwing zou dit niet meer mogen gebeuren, en terecht), want dat is niet de bedoeling. Mijn advies nu: Ga weer aan de slag, en zoalng we in beginnershoek mogen toeven, geniet daar van het plaatsen van foto's in combinatie met ander forumonderdelen, help anderen en negeer datgene wat je denkt te moeten negeren
          Mooie "doordachte" reactie en goed samengevat in mijn ogen.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Is er een reden...

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            ........ Mijn advies nu: Ga weer aan de slag, en zoalng we in beginnershoek mogen toeven, geniet daar van het plaatsen van foto's in combinatie met ander forumonderdelen, help anderen en negeer datgene wat je denkt te moeten negeren
            helemaal mee eens.
            maar waar zijn je foto,s gebleven..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Is er een reden...

              Moderator Note: Draadje gesloten en rara, wat zou daartoe de reden zijn?
              Als men "een" moderator wilt wraken dan doet men dat via een PM aan de forumleiding en NIET in het openbaar.
              Hoop dat dit voor nu en altijd klaar en duidelijk mag zijn.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X