Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

    Nog nooit zoveel reactie gezien bij het vertrek van een acteur uit Thuis als bij het vertrek van Bert Verbeke (Bram).

    Dat wil toch wel wat zeggen over de acteur zelf denk ik.

    Ik weet het, de reactie dat hier niemand naar kijkt zal er zeker komen...... KLIK

    Maar de media staat er wel vol van KLIK
    Last edited by Guest42; 8 mei 2014, 08:13.

  • #2
    Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Nog nooit zoveel reactie gezien bij het vertrek van een acteur uit Thuis als bij het vertrek van Bert Verbeke (Bram).

    Dat wil toch wel wat zeggen over de acteur zelf denk ik.

    Ik weet het, de reactie dat hier niemand naar kijkt zal er zeker komen...... KLIK

    Maar de media staat er wel vol van KLIK
    Wij kijken reeds 16 jaar, en ik ben niet beschaamd om het toe te geven. Wij keken nooit soap, maar mijn vrouw lag in de kliniek en op dat uur kwam er toch geen bezoek meer, en zo begonnen wij te kijken naar thuis. Sedert oktober 1998, nooit een uitzending gemist.
    En ik ben akkoord met jouw stelling. Bert Verbeke was één van de acteurs uit thuis, waarvan in dacht, die speelt z'n rol zo uitstekend, dat ze die nooit nog laten vertrekken.
    Maar als hij er zelf voor kiest natuurlijk, en je kan het hem niet kwalijk nemen, hij is van alle markten thuis en wil ook van alle markten proeven. En op zijn leeftijd geef ik hem groot gelijk.

    PS En zij die het meest schreeuwen dat ze naar iets niet kijken is geweten dat ze zéker kijken, maar ze willen het niet toegeven omdat ze vrezen in iemands achting te dalen, mij is dat reeds lang geen zorg meer. Laat mij maar dalen, als ik nog lager kan bij sommigen tenminste .

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

      PS En zij die het meest schreeuwen dat ze naar iets niet kijken is geweten dat ze zéker kijken, maar ze willen het niet toegeven omdat ze vrezen in iemands achting te dalen, mij is dat reeds lang geen zorg meer. Laat mij maar dalen, als ik nog lager kan bij sommigen tenminste .

      Groetjes
      Dat is toch onzin, er zijn vele redenen dat men niet naar een bepaald programma kijkt en naar een ander wel. Ik kijk zelf nooit naar vervolg series, niet uit minachting maar omdat ik er geen zak aan vind en het geduld niet kan opbrengen.
      Ik kijk alleen naar afgeronde verhalen en niet naar:wordt vervolgt.

      Comment


      • #4
        Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        Dat is toch onzin, er zijn vele redenen dat men niet naar een bepaald programma kijkt en naar een ander wel. Ik kijk zelf nooit naar vervolg series, niet uit minachting maar omdat ik er geen zak aan vind en het geduld niet kan opbrengen.
        Ik kijk alleen naar afgeronde verhalen en niet naar:wordt vervolgt.
        Ja, je hebt gelijk, het is onzin wat ik neerschreef.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Dat is toch onzin, er zijn vele redenen dat men niet naar een bepaald programma kijkt en naar een ander wel. Ik kijk zelf nooit naar vervolg series, niet uit minachting maar omdat ik er geen zak aan vind en het geduld niet kan opbrengen.
          Ik kijk alleen naar afgeronde verhalen en niet naar:wordt vervolgt.
          Dat is dan ook je volste recht hé Eenbes, maar dat neemt niet weg dat er nog veel talent zit onder de vlaamse acteurs.

          En Bert Verbeke is er daar zeker één van. KLIK

          Comment


          • #6
            Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            Dat is toch onzin, er zijn vele redenen dat men niet naar een bepaald programma kijkt en naar een ander wel. Ik kijk zelf nooit naar vervolg series, niet uit minachting maar omdat ik er geen zak aan vind en het geduld niet kan opbrengen.
            Ik kijk alleen naar afgeronde verhalen en niet naar:wordt vervolgt.
            Een soap kijken, gezellig op de bank, Big Mac erbij... kan toch leuk zijn, hoor...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #7
              Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Een soap kijken, gezellig op de bank, Big Mac erbij... kan toch leuk zijn, hoor...
              Je vergeet nog een en ander, bvb. een paar zware bieren om je "eten" door te spoelen, en achteraf nog een paar goed gesuikerde ijsjes als toetje......mjammie .
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Je vergeet nog een en ander, bvb. een paar zware bieren om je "eten" door te spoelen, en achteraf nog een paar goed gesuikerde ijsjes als toetje......mjammie .
                Groetjes
                Voor mij een Grolsch. Heb eens 6 flesjes Sint-Bernardus Abt12 gekocht. Lekker bier, maar is niet echt mijn ding. Er staan er nog 5 in de koelkast.
                Van zoete desserts ben ik absoluut geen fan en ik eet eigenlijk nooit een dessert.
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Je vergeet nog een en ander, bvb. een paar zware bieren om je "eten" door te spoelen, en achteraf nog een paar goed gesuikerde ijsjes als toetje......mjammie .
                  Groetjes
                  Vergeet de Irish Whisky niet! Met veel slagroom.
                  PS: Ik kijk nooit naar soaps.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    Vergeet de Irish Whisky niet! Met veel slagroom.
                    Irish Coffee zal je bedoelen. Alleen whisky met slagroom heb ik nog niet geprobeerd.
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Irish Coffee zal je bedoelen. Alleen whisky met slagroom heb ik nog niet geprobeerd.
                      Dat was een denk/schrijffoutje......
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Voor mij een Grolsch. Heb eens 6 flesjes Sint-Bernardus Abt12 gekocht. Lekker bier, maar is niet echt mijn ding. Er staan er nog 5 in de koelkast.
                        Van zoete desserts ben ik absoluut geen fan en ik eet eigenlijk nooit een dessert.
                        Ik hoop dan wel dat je ze niet uit de koelkast haalt juist voor je ze voor iemand uitschenkt.......
                        Bewaren doe je trouwens best in je koele kelder, en dat is dan meteen ook de juiste schenktemperatuur (12 à 14°)
                        Als ze in je weg staan mag ze gerust naar mijn Westvleteren 12 komen zetten in mijn kelder......want die mindert ook niet.
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Irish Coffee zal je bedoelen. Alleen whisky met slagroom heb ik nog niet geprobeerd.
                          Vraag eens in één of ander etablissement een Irish Coffee ZONDER suiker, maar met de nadruk dat je wel per se de drie laagjes wil........
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                            Hoe dat? 'Thuis is waar mijn Stella staat'
                            Alle gekheid op een stokje:Ik kijk ook, 'k heb de jaren niet geteld, maar 't gaat verdorie snel. En de cliffhanger voor de zomerstop komt eraan.....
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bert Verbeke vertrekt uit Thuis.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Wij kijken reeds 16 jaar, en ik ben niet beschaamd om het toe te geven. Wij keken nooit soap, maar mijn vrouw lag in de kliniek en op dat uur kwam er toch geen bezoek meer, en zo begonnen wij te kijken naar thuis. Sedert oktober 1998, nooit een uitzending gemist.
                              En ik ben akkoord met jouw stelling. Bert Verbeke was één van de acteurs uit thuis, waarvan in dacht, die speelt z'n rol zo uitstekend, dat ze die nooit nog laten vertrekken.
                              Maar als hij er zelf voor kiest natuurlijk, en je kan het hem niet kwalijk nemen, hij is van alle markten thuis en wil ook van alle markten proeven. En op zijn leeftijd geef ik hem groot gelijk.

                              PS En zij die het meest schreeuwen dat ze naar iets niet kijken is geweten dat ze zéker kijken, maar ze willen het niet toegeven omdat ze vrezen in iemands achting te dalen, mij is dat reeds lang geen zorg meer. Laat mij maar dalen, als ik nog lager kan bij sommigen tenminste .

                              Groetjes
                              Waarom schamen?

                              Ik kijk zelf niet (veel) naar soaps.
                              Dallas indertijd wel gezien natuurlijk
                              Of FC De Kampioenen.
                              In Dallas was het JR die de serie droeg en in Thuis is dat Pol.
                              Als Pol vertrekt dan vrees ik een en ander.
                              Nadat "Dimitri" verdween in FC was het ook min of meer gedaan.
                              Veel pogingen ten spijt is vervanging nooit gelukt alhoewel Jaak Van Assche
                              zijn karakter zeer goed neer zette omdat hij een ras-acteur is.

                              Bram kende in niet, sorry maar het is zo.
                              Ik wist nog niet eens dat die 15 jaar in Thuis was.
                              Kan er dus niets over kwijt.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X