Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fotoprinter ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke fotoprinter ?

    Hallo,
    Mijne Hp 5550 heeft het zopas begeven en ik ben dus op zoek naar een nieuwe fotoprinter. Ik heb vroeger op BD nogal veel positiefs gehoord over de Canon fotoprinters. Wat raden jullie tegenwoordig zoal aan ? Ik wil liever wat meer geld uitgeven aan de printer dan later aan de inktcardridges, want ik dacht toch dat bij goedkopere printers je de inktcardridges nogal duur betaalde. Dit is een van de redenen dat ik zou overstappen naar Canon met 6 of meer verschillende cardridges. Kan ik hier de mening krijgen van BD-ers en hun printers ? Het is enkel de bedoeling om soms eens een briefje af te printen en foto's van maximum A4 formaat.

    mvg,
    Geert

  • #2
    Naamgenoot,
    ik heb al een jaar de HP Photosmart 7150 en 'k moet zeggen dat het resultaat bevredigend is. Van die andere merken weet ik niks af.
    De inktcartridges zijn wel redelijk vlug leeg. Ik vraag me soms af of het niet beter zou zijn om mijn foto's te laten ontwikkelen in een fotozaak of zo.
    Groeten.
    BD0282BE
    Nikon Coolpix 8700 + TC-E15ED + WC-E80 + SB-50DX http://users.pandora.be/geertvantveer/geertvantveer
    *Alle begin is moeilijk !*

    Comment


    • #3
      Originally posted by Geert Smet
      Ik vraag me soms af of het niet beter zou zijn om mijn foto's te laten ontwikkelen in een fotozaak of zo.
      Het is sowieso goedkoper om ze te laten afdrukken ipv van ze zelf af te printen!

      Zowat ieder merk heeft goede printers... Het blijft idd uitkijken naar de originele aanschaprijs tov van prijs voor de cartridges.

      Een tijdje terug is er hier een thread geweest waarin ze ook nagingen hoe lang een print nu ook goed van kwaliteit blijft (kleuren vervagen e.d.). Zoek die misschien even op, daar werden ook een reeks printers en cartridges gecontroleerd...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        In de nieuwe PC-magazine (juli-augustus) staat een vergelijkiing tussen 4 verschillende inktjet-printers en 7 Dye-Sublimatie printers.

        Bij de DS-printers komt de "Olympus Camedia P-440" het beste (en duurste) uit de test.
        Bij de inktjetprinters komt de "Epson Stylus Photo R300" het beste uit de test.

        Voor meer info --> krantenwinkel
        D-70 --> altijd maar blijven trainen

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de medewerking, ik ga deze week nog den Epson R300 halen.
          mvg,
          Geert

          Originally posted by Pandango
          In de nieuwe PC-magazine (juli-augustus) staat een vergelijkiing tussen 4 verschillende inktjet-printers en 7 Dye-Sublimatie printers.

          Bij de DS-printers komt de "Olympus Camedia P-440" het beste (en duurste) uit de test.
          Bij de inktjetprinters komt de "Epson Stylus Photo R300" het beste uit de test.

          Voor meer info --> krantenwinkel

          Comment


          • #6
            Hallo Bonzai,

            Ben onlangs overgestapt van Epson naar Canon, nl. de Canon i865. Is niet het topmodel van Canon maar de eerste bevindingen zijn zeer positief. Geen lange wachttijd meer voor het reinigen van de spijtmonden, uiterst stil en snel, prachtige afdrukken en afzonderlijke kleurtanks wat uiteraard goedkoper is. En bovenal niet zo duur. Een kleine 200 eurootjes.

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Hi,

              Ik heb zopas een site gevonden met veel bevindingen en beoordelingen over printers en andere electronica enz...met prijzen en internetwinkels. Voor de geïnteresseerden.
              http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/inkjet%20printer.htm?OpenDocument&Top10=Review

              mvg,
              geert

              Comment

              Working...
              X