Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop in Duitsland cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop in Duitsland cashback

    Hallo,

    een vraagje, als je een aankoop doet in Duitsland, kan je daar dan ook genieten van de cashback die daar geldt en niet in België ?

    Hetgeen dat ik op het oog heb is Canon Eos 6D, scheelt een 70€ met België en er gaat nog 100€ cashback vanaf ... wel de moeite om over na te denken als het kan natuurlijk.

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: aankoop in Duitsland cashback

    Als deze rechtstreeks wordt afgerekend zie ik geen probleem, als je zelf stappen moet ondernemen om 100 euro terug te krijgen moet je een meestal een rekeningnummer hebben in het land van aankoop.

    Comment


    • #3
      Re: aankoop in Duitsland cashback

      En waar is dat als ik vragen mag ? Ben nl ook aan t kijken voor een canon....
      Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

      Comment


      • #4
        Re: aankoop in Duitsland cashback

        Ik zou een mailtje sturen of bellen naar Canon.de en naar de winkel in Duitsland, of bellen.
        Cashback acties verschillen meestal per land. Zo kocht ik onlangs online via de Belgische website van Kamera Express (alles komt dan in feite vanuit Nederland) een flitser. De actie liep in België én Nederland. Ik heb toen gebeld met Canon en met Kamera Express met de vraag in welk land ik de cashback moest aanvragen. Beide gaven een tegenstrijdig antwoord. Uiteindelijk was het in België.
        Aarzel dus niet om vooraf de winkel te contacteren, en misschien ook Canon. Het zijn daar vriendelijke mensen aan de telefoon.

        Comment


        • #5
          Re: aankoop in Duitsland cashback

          Ik heb een mailtje gestuurd naar Canon.de en direct reactie gekregen, als ik de camera koop in Duitsland en ik vraag de cashback aan op een Belgisch rekeningnummer : geen probleem. Ik heb gekeken bij Foto Koch.

          Comment


          • #6
            Re: aankoop in Duitsland cashback

            ik heb het nog goedkoper gevonden, maar of het betrouwbaar is weet ik niet.... Telco-Tec.de

            Comment


            • #7
              Re: aankoop in Duitsland cashback

              Kan je het email adres van canon.de even pisten aub. Ik kan het nergens op hun site vinden en info@canon.de blijkt niet correct te zijn... Thanks


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Canon met glas...

              Comment


              • #8
                Re: aankoop in Duitsland cashback

                2.3. Actiegebied

                Alle actieproducten dienen te zijn gekocht bij deelnemende winkeliers gevestigd in Oostenrijk, België, Republiek Tsjechië, Denemarken, Estland, Nederland, Frankrijk, Finland, Litouwen, Ierland, Hongarije, Duitsland, Italië, Noorwegen, Portugal, Slowakije, Spanje, Zweden, Zwitserland en Liechtenstein of via een webwinkel met een geregistreerd adres in een van de bovenstaande landen (het “actiegebied”).
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: aankoop in Duitsland cashback

                  Ja Bouk, dat staat wel ergens maar als je bv. bij de huidige zomeraktie gaat kijken, dan lees je bij veelgestelde vragen :

                  Ik woon in het buitenland, kan ik meedoen aan deze actie?
                  Alle inwoners van een land binnen de Europese Economische Ruimte (EER) (dit is de EU, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein) of Zwitserland kunnen deelnemen aan de actie.

                  Ik heb mijn product gekocht in het buitenland, kan ik deelnemen aan de actie ?
                  Het product moet zijn gekocht bij dealer of e-tailer in België of Luxemburg om te kunnen deelnemen aan de actie.
                  En artikel 4 van de aktievoorwaarden :

                  4. De Actie is een eindgebruikersactie en geldt uitsluitend voor Actiemodellen welke in Belgie en Luxemburg of via een internetwinkel met een handelsadres in Belgie en Luxemburg zijn aangeschaft (hier het “Promotiegebied”) en binnen de beperking van de beschikbare voorraden van de deelnemende referenties. De lijst met deelnemende winkelpunten is beschikbaar op www.canon.be/perfectsummer. De aankoop van een betrokken product bij een handelaar die niet vermeld staat op bovengenoemde website, zal in geen geval recht geven op een terugbetaling van welke aard dan ook. Deze actie is niet geldig voor tweedehandsproducten.
                  Ik was ook eerst fout.

                  En bestellen via Amazon.de of .fr of dergelijke sites is ook uitgesloten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: aankoop in Duitsland cashback

                    Met kerstmis heb ik een Canon MG7150 gekregen, aangekocht in Nederland waar toen ook een cashback actie liep. Ik heb deze cashback aangevraagd en na een viertal maanden had ik het geld op mijn Belgische rekening.
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                    Comment

                    Working...
                    X