Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slag bij waterloo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slag bij waterloo

    Beste

    Zouden graag in Juni naar de reconstructie van de slag bij waterloo willen gaan.

    Welk fotogear heb je bij zo'n evenement het meest nodig?

    de canon 15-85 of een zoom lens?

    alvast bedankt
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: Slag bij waterloo

    Ik was dit weekend op de slag van Hoogstraten 1814 en ik heb steeds mijn 70-200 (FX) gebruikt voor foto's in het kampement. Voor de slag zelf kwam ik duidelijk te kort. Ik denk dat dan een 300 nodig zal zijn. Je mag niet vergeten dat je meestal ver van het slagveld zelf zult staan.

    Groetjes

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Slag bij waterloo

      Ook de slag bij Hoogstraten bezocht dit weekend.
      Materiaal een 55 - 250 lens, oordeel zelf er staan enkele foto's op mijn blog: Slag Bij Hoogstraaten
      Met 85 krijg je echt alleen overzicht foto's ook leuk, maar net een beetje meer inzoomen is toch leuker.
      Zorg dat je op tijd opstelt bij de hekken, een uur van te voren ongeveer, dan sta je vooraan.

      Comment


      • #4
        Re: Slag bij waterloo

        Ah ok, ik heb ook de 55-250 lens, ik was van plan om de sigma 70-200 mm aan te schaffen, maar dan ben ik dus meer met de 250. of eventueel de 70-300 van canon de L lens (maar dit zal maar voor volgend jaar zijn dan)

        ok dus de 55-250 lens zal ik dan goed kunnen gebruiken.

        Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
        Ook de slag bij Hoogstraten bezocht dit weekend.
        Materiaal een 55 - 250 lens, oordeel zelf er staan enkele foto's op mijn blog: Slag Bij Hoogstraaten
        Met 85 krijg je echt alleen overzicht foto's ook leuk, maar net een beetje meer inzoomen is toch leuker.
        Zorg dat je op tijd opstelt bij de hekken, een uur van te voren ongeveer, dan sta je vooraan.
        Canon EOS 550D // 15-85mm IS

        Comment


        • #5
          Re: Slag bij waterloo

          psst, reconstructie van de slag bij waterloo is slechts om de 5 jaar, dus pas volgend jaar in juni, niet dit jaar.

          Comment


          • #6
            Re: Slag bij waterloo

            Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
            psst, reconstructie van de slag bij waterloo is slechts om de 5 jaar, dus pas volgend jaar in juni, niet dit jaar.
            Videoke van vorig jaar

            http://www.youtube.com/watch?v=lVH28W-cY7E
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Slag bij waterloo

              De slag van waterloo wordt elk jaar gedaan. maar niet in 2014 omdat 2015 een groter spectakel wordt (200 jaar ) en dus veel voorbereiding vraagt;
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: Slag bij waterloo

                ah ok geen probleem tegen dan heb ik al meer kunnen oefenen met de lens die ik zal aanschaffen

                Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                De slag van waterloo wordt elk jaar gedaan. maar niet in 2014 omdat 2015 een groter spectakel wordt (200 jaar ) en dus veel voorbereiding vraagt;
                Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                Comment


                • #9
                  Re: Slag bij waterloo

                  Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                  De slag van waterloo wordt elk jaar gedaan. maar niet in 2014 omdat 2015 een groter spectakel wordt (200 jaar ) en dus veel voorbereiding vraagt;
                  owke, staat geplant voor 2015 en de slag van hoogstraaten word dit dan ook ieder jaar gedaan ? en word de historia mundi ook ieder jaar opnieuw gedaan?
                  Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slag bij waterloo

                    Er is ook de Slag van Waver, begin juli : http://www.belgie-toerisme.be/inform...l/E/59054.html

                    Comment


                    • #11
                      Re: Slag bij waterloo

                      ah ok bedankt, en zijn deze allemaal ieder jaar te bewonderen of niet?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht
                      Er is ook de Slag van Waver, begin juli : http://www.belgie-toerisme.be/inform...l/E/59054.html
                      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                      Comment

                      Working...
                      X