Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoprints

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoprints

    Wie kan mij helpen aan een (deftig!)programma op het net waarbij ik trouwkaartjes, communiekaartjes, bedankingskaartjes zelf kan ontwerpen? Heb al verschillende webshops geprobeerd maar geen enkele voldoet!
    Groetjes
    Johan

  • #2
    Re: Fotoprints

    Adobe Indesign.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Fotoprints

      In Photoshop?
      www.knfotostudio.be

      Comment


      • #4
        Re: Fotoprints

        Corel draw.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoprints

          Ik zou ze ook in photoshop maken, alleen het afdrukken, ben je daar al uit wat je daar mee gaat doen ?
          https://www.facebook.com/JeroenVerhaertFotografie

          Comment


          • #6
            Re: Fotoprints

            Ja bedankt voor de info maar ik gebruik geen photoshop, heb enkel lightroom

            Comment


            • #7
              Re: Fotoprints

              Oorspronkelijk geplaatst door johanenfanny Bekijk bericht
              Ja bedankt voor de info maar ik gebruik geen photoshop, heb enkel lightroom

              Photoshop Elements, een goed betaalbaar programma voor dergelijke opdrachtjes
              voor een goeie 90 euro kan je dit al aankopen.
              Last edited by Bloatenaas; 7 mei 2014, 17:58.
              Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

              Comment


              • #8
                Re: Fotoprints

                Met het woord "kaartjes" kan ik me toch een combinatie van tekst, grafische elementen (eventueel), en foto voorstellen, niet?
                Wel, daarin schiet een programma als Lightroom tekort. Je gaat inderdaad beroep moeten doen op een programma als Photoshop (Elements) dat lagen, laagmaskers, laageffecten en dergelijke verstaat, om een fatsoenlijk kaartje af te werken.
                Ik versta dat je dit allemaal niet zelf wil doen, en dus zoekt naar mogelijke weboplossingen?
                Zijn er die? Is er iemand die daarop kan antwoorden?

                (zelf ga ik inderdaad zelf een oplossing ontwerpen en uitvoeren in Photoshop)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoprints

                  Misschien een domme opmerking( ) maar in publisher kan je ook zelf mooie kaartjes maken. Wij hebben zelf onze geboorte- en doopkaartjes gemaakt inclusief met foto. Maar misschien is dit een beetje te simpel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoprints

                    deze misschien?
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoprints

                      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                      Misschien een domme opmerking( ) maar in publisher kan je ook zelf mooie kaartjes maken. Wij hebben zelf onze geboorte- en doopkaartjes gemaakt inclusief met foto. Maar misschien is dit een beetje te simpel.
                      Indien hij niet vertrouwd is met photoshop is dat een goed alternatief op korte termijn.

                      Comment

                      Working...
                      X