Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax-on-web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tax-on-web

    Ik doe mijn aangifte al een paar jaar via de PC.
    Ik dacht zo, het is begin mei, dus ik ga maar eens kijken.
    Ik krijg het volgende scherm:

    U maakt deel uit van een groep personen aan wie een voorstel van vereenvoudigde aangifte zal verstuurd worden binnen enkele dagen. Dit kadert in een verdere stap naar administratieve vereenvoudiging. Indien u na het ontvangen van het voorstel van vereenvoudigde aangifte desondanks toch nog gebruikt wenst te maken van Tax-on-web, kan dit vanaf begin mei.
    Voorstel van vereenvoudigde aangifte
    Uw voorstel van vereenvoudigde aangifte wordt momenteel opgestuurd.

    Die mannen blijven toch wel echt grappig in hun taalgebruik.
    De laatste zin: als dat waar zou zijn dan had ik het al binnen in het tijdsbestek dat ik deze twee zinnen typ.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Tax-on-web

    Wat is daar dan zo grappig aan?
    Als Nederlander zie ik er niets bijzonders aan maar Nederlands en Vlaams verschilt nogal eens dus dat kan ook aan mij liggen.
    De voorlaatste zin "Dit kadert in een verdere stap naar administratieve vereenvoudiging." zul je in Nederland niet snel tegenkomen.

    Comment


    • #3
      Re: Tax-on-web

      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Wat is daar dan zo grappig aan?
      Als Nederlander zie ik er niets bijzonders aan maar Nederlands en Vlaams verschilt nogal eens dus dat kan ook aan mij liggen.
      De voorlaatste zin "Dit kadert in een verdere stap naar administratieve vereenvoudiging." zul je in Nederland niet snel tegenkomen.
      Ik bedoel deze zin: Uw voorstel van vereenvoudigde aangifte wordt momenteel opgestuurd. Ze bedoelen dus wel elektronisch hé.