Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwsgierig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwsgierig


    dank voor het kijken

  • #2
    Re: nieuwsgierig

    Heel mooi moment te pakken Patrick, ook vanuit een mooi camerastandpunt gemaakt
    Wel spijtig van de lensvertekening waardoor de personen een raar geblokt figuur krijgen
    Heb wel de indruk dat de kleuren niet echt goed zitten, magenta/cyaan verhouding

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: nieuwsgierig

      heel mooie weerspiegeling.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: nieuwsgierig

        Knap gedaan.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: nieuwsgierig

          Knap met die weerspiegeling.
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: nieuwsgierig

            Mooie weerspiegeling.
            Groetjes Chris.

            Comment


            • #7
              Re: nieuwsgierig

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Heel mooi moment te pakken Patrick, ook vanuit een mooi camerastandpunt gemaakt
              Wel spijtig van de lensvertekening waardoor de personen een raar geblokt figuur krijgen
              Heb wel de indruk dat de kleuren niet echt goed zitten, magenta/cyaan verhouding

              grts
              Sieg
              ja ik weet het van die vervorming ,ik heb al een heel stuk lensvervorming gecorrigeerd ,waarbij ik al een flink stuk van de foto kwijt ben ,meer kon ik niet meer doen ,ja dat heb je met een groothoek als je hem iets teveel naar beneden moet richten ,die personene zien er idd wat vreemd uit

              Comment


              • #8
                Re: nieuwsgierig

                Ik heb hier geen enkele probleem met de lensvertekening. Dat heb je nu eenmaal met een breedhoek. De lage standpunt en de schelpen in de voorgrond werken goed hier. Wel spijtig van de twee figuren die tegen aan de hoof figurant botsen. Mooiste zouden zijn om hun te verwijderen, maar ik vrees dat dat wel een hele klus wordt.
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment

                Working...
                X