Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehandsprijs Oly C3000zoom?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweedehandsprijs Oly C3000zoom?

    Zou iemand kunnen zeggen wat op dit moment een eerlijke prijs is voor deze camera (incl.SM 8,16,32 en 128mb), 3 jaar oud, compleet met alle accesoires en originele verpakking, maar zonder gebruikssporen?
    Of kent iemand een site met richtprijzen van tweedehandstoestellen?

    Danke voor de moeite!

    Groetjes, K@rel

    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

  • #2
    Ik heb net hetzelfde toestel te koop, en ik hoop er een 250€ voor te krijgen. Het is inderdaad niet gemakkelijk om in te schatten wat occasietoestellen nog waard zijn.
    Pana FZ10

    Comment


    • #3
      Thanks, Zuk.
      Nog iemand een idee?
      Is this the real life? Is this just fantasy?
      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

      Comment


      • #4
        Hallo,

        als je ziet dat je vandaag een Nikon Coolpix 3100 of een Canon Powershot A70 kan kopen aan een 200€ nieuw en dat deze betere specificaties hebben zou ik zeker niet meer uitgeven aan een Olympus C3000... Temeer omdat Smartmedia volledig veroudert is en niet robuust. 128Mb is te klein en de smartmedia's hebben wel eens de neiging corrupt te raken.

        Eerlijke prijs zou volgens mij tussen de 150&180€ liggen.

        Kijk eens op www.top-foto.de voor de prijzen van de huidige nieuwe toestellen. Een website waar zeer veel BD'rs kopen.

        Groeten,

        Nick
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment


        • #5
          Toch niet vergeten dat de Oly een hoogwaardig toestel is met een zeer goede lens en uitgebreide instelmogelijkheden, en van een andere klasse dan de toestellen die jij opnoemt. Dat hij indertijd 35000 frankskes heeft gekost doet nu natuurlijk niets meer ter zake. Ik heb met mijn SM-kaartjes nooit problemen gehad.
          Pana FZ10

          Comment

          Working...
          X