Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caridina Cantonensis Bee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Caridina Cantonensis Bee

    Tijdje geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb maar was beetje druk de laatste tijd.
    Ondertussen verder zitten uitzoeken hoe ik die garnalen beter op foto kan krijgen.
    Wat denken jullie ervan?
    Ik heb ook een blogje gestart omdat ik de laatste tijd uit de aquariumwereld veel vragen krijg over hoe ik te werk ga.
    Graag nodig ik jullie uit om even een kijkje te nemen ook:

    Studio Skwit

    Als amateur probeer ik het uit te leggen aan de absolute beginner, probeer het zo te bekijken ook. Dus voor de meeste hier zal het waarschijnlijk niet veel opleveren . Feedback altijd welkom.


    Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
    www.flickr.com/photos/stevensquid

  • #2
    Re: Caridina Cantonensis Bee

    Zal zonder twijfel een moeilijke opdracht zijn, maar voor mij mist ie scherpte. Mede doordat je door glas moet fotograferen natuurlijk, maar deze komt er voor mij net niet genoeg uit.

    Comment


    • #3
      Re: Caridina Cantonensis Bee

      Oorspronkelijk geplaatst door Darkestblue Bekijk bericht
      Zal zonder twijfel een moeilijke opdracht zijn, maar voor mij mist ie scherpte. Mede doordat je door glas moet fotograferen natuurlijk, maar deze komt er voor mij net niet genoeg uit.
      Bedankt voor je feedback. Ik vraag me af hoe hoe het nog scherper kan? Als je kijkt op de kop zie je van die kleine stekeltjes en op de pootjes de haartjes.Aan de staart begrijp ik het omdat die uit de DOF gaat.
      Foto trouwens ook geweigerd door shutterstock mede door de scherpte. Jullie zien dingen die ik niet zie :-) Daarom altijd leuk om feedback te krijgen op een post.
      Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
      www.flickr.com/photos/stevensquid

      Comment

      Working...
      X