Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke flitsers zijn Canon D60 compatibel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke flitsers zijn Canon D60 compatibel?

    Welke flitsers zijn Canon D60 compatibel? Buiten de Canon Speedlite EX serie......
    Een dag niet geschoten is altijd mis...zeker op een scooter!!!!

  • #2
    Sigma heeft de EF 500 Super en de EF 500 DG ST. Die zijn vergelijkbaar met de 550EX en de 420EX. Verder heeft Metz er ook in het assortiment, maar daar ben ik wat minder in thuis...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Metz heeft nog de 44AF4C als ik me niet vergis en ook de Metz 54MZ3 moet het doen...maar over die laatste twijfel ik een beetje....
      www.lowspark.nl

      Comment


      • #4
        Ik heb ook een D60 en heb onlangs in Duitsland bij Top Foto een Sigma EF 500 DG ST gekocht, en die bevalt mij zeer goed.
        Alhoewel hij soms een overbelichting durfd geven als ik instel op donkere stukken, zoals een zwarte vest, maar anders geen problemen en het licht prima uit.
        Kijk maar naar de foto van de cityparade in Gent, bijna allemaal geflitst smetse.photopic.com
        Sony A7III & Sony A7 RIII
        Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

        Comment


        • #5
          Originally posted by smetse
          Alhoewel hij soms een overbelichting durfd geven als ik instel op donkere stukken, zoals een zwarte vest, maar anders geen problemen en het licht prima uit.
          Dat heeft op zich niets te maken met de flits, maar wel met het feid dat je focust op iets zwarts. Dan probeert het systeem dat goed te belichten met een serieuze kans dat je de lichtere delen dan overbelicht.
          Dat is een van de redenen waarom ik standaard 2/3 à 1 stop onderbelicht met flits (550EX in mijn geval, die doet dat dus ook )...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            @cooma:
            dat heb ik ook niet beweerd, deze flits doet zijn werk zeer goed, het was enkel een tip om overbelichting te verkomen, en nu het ik er zelf nog een bijgekregen, thanks mate
            In ieder geval bij top foto heb ik nog een serieuze prijswinst gedaan en ook genoten van een snelle leveren, sneller dan bij sommige andere dealers
            Sony A7III & Sony A7 RIII
            Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

            Comment

            Working...
            X