Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wireless HDD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wireless HDD

    Heeft er iemand ervaring met een wireless HDD ?
    Ik denk vooral aan deze van Seagate: http://www.bol.com/nl/p/seagate-wire...00000012125077
    Vooral om te gebruiken met Ipad, want de opslag raakt zo stilaan vol.
    Alle suggesties uiteraard welkom.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

  • #2
    Re: Wireless HDD

    Een NAS is misschien ook een idee ?

    Natuurlijk duurder, maar geef toe, al dat draadloos klein prul......

    Comment


    • #3
      Re: Wireless HDD

      Het lijkt me ook beter om dat via draad aan je netwerk te hangen.

      Als je eens een GB draadloos moet versturen.... duurt wel even hé.

      Comment


      • #4
        Re: Wireless HDD

        Is eigenlijk zo dat ik over een ruime collectie foto's en muziek beschik die op de IPad hun plaats beginnen op te eisen.
        Ipad is bedoeld om mobiel te zijn, ik wil dus ook die ruime collectie foto's eens kunnen meenemen.
        Dus een vaste harde schijf in een netwerk thuis heeft weinig zin, het is de bedoeling beelden te kunnen meenemen.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Wireless HDD

          Ik heb zo'n Seagate wireless in gebruik, weliswaar een oudere versie die maar 500GB opslag biedt en enkel over USB2 beschikt.
          Voor jouw doeleinden is dit een goede oplossing denk ik. De schijf wordt benaderd via een app van Seagate die je in de iTunes app store kan vinden.
          Hou er wel rekening mee dat je iPad/iPhone via wifi verbinding maakt met deze schijf en dat je tijdens het gebruik dus geen verbinding meer hebt met je thuisnetwerk.
          The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

          Comment


          • #6
            Re: Wireless HDD

            Mijn Seagate Wireless wordt gebruikt om muziek te streamen naar o.m. mijn Ipad.
            Ook gebruik ik de Seagate Central 3TB als draadloze backup voor mijn muziek, foto's en video's.
            Bestaat ook met 2 of 4 TB HD.
            Rudi

            Comment

            Working...
            X