Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet te verwijderen contact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet te verwijderen contact

    Nog iemand deze ervaring?
    Op een nieuw Android 4.4 toestel heb ik bij e-mail een contact staan.
    Dit is mij niet gekend en staat ook niet in mijn contacten.
    Zelfs na een reset staat het er terug.
    Contacten => leeg
    Nieuwe e-mail => selecteer adresboeg en je hebt het er wel staan.
    En dit op verschillende nieuwe toestellen.
    Bizar.
    Last edited by VerSeg; 30 april 2014, 01:20. Reden: E-mailadres weggehaald om geen misbruik te hebben.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Niet te verwijderen contact

    Stuur er eens een mailtje naar.

    Misschien is het wel een welwillende blonde schone van 21 jaar.

    Comment


    • #3
      Re: Niet te verwijderen contact

      Het vervelende is dat ik dat dus niet toevoeg maar dat het er vanzelf komt, zelfs na een reset staat dit e-mailadres er altijd terug.
      Dat ik die ken of niet is minder van belang ... ik kan die gewoon nergens verwijderen of beletten dat die terugkomt.
      Last edited by VerSeg; 29 april 2014, 23:31.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Niet te verwijderen contact

        Staat dat contact niet mee onder je google account of zo en komt zo terug als je een sync doet?

        Tom
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment


        • #5
          Re: Niet te verwijderen contact

          Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
          Staat dat contact niet mee onder je google account of zo en komt zo terug als je een sync doet?
          Sync van contacten staat voor alle accounts uit, het e-mailadres zegt me niet direct iets en er staat ook geen naam bij.
          In het adresboek valt het niet te vinden als men daarin kijkt en in de g-mailaccount staan er geen contacten.

          Maar ondertussen heb ik wat zitten zoeken naar een contactlijst editor voor de PC en ben zo op MobileGo voor Android uitgekomen mits Kies dit niet bevat.
          Als ik daarmee op een toestel ga kijken naar mijn blanco lijst van contacten, dan zie ik dat e-mailadres wel staan zonder andere gegevens, geen naam, geen telefoon of niets.
          Ik heb het dan eerst eens zitten editeren en er een naam en zo bijgezet ... in Android is dat contact nog steeds helemaal niet zichtbaar bij contacten maar wel nog steeds als ik ga naar e-mail en daar op adresboek klik.

          Nu heb ik gekeken in Google via PC en daar staat die niet.
          Wat heb ik gedaan ... in Google een nieuw contact toegevoegd en opgeslagen zonder naam.
          En wat heb ik dan ... die komt niet in mijn adresboek maar wel in mijn e-mail app (niet Gmail), ook al staat sync van contacten uit.

          Dus ja, je hebt ergens gelijk met je reactie dat het vermoedelijk in Gmail zit, maar dan zit ik daar wel met een hidden contact.
          Bizarre is dan nog wel dat met sync van contacten uit alsook online zoeken uit, dat ene contact er wel staat maar niet zichtbaar is met de contacten van Android.
          Vermoedelijk zit er dus een bugje in een app.

          Bedankt voor het meedenken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Niet te verwijderen contact

            Toch wel heel raar...

            Tom
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #7
              Re: Niet te verwijderen contact

              En, was het een blonde schone, of een brunette?

              Comment

              Working...
              X