Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

    Na update van camera Raw in photoshop CS6 kunnen de RAW bestanden van de Nikon D4s nog steeds niet geopend worden.
    In photoshop CC is dit geen probleem. Nog iemand problemen mee of is het gewoon wachten tot er een nieuwe update uitkomt?

  • #2
    Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

    Of gewoon Adobe DNG Converter (Windows, Mac) gebruiken.
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

    Comment


    • #3
      Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

      Lukt ook niet

      Comment


      • #4
        Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

        Straf, want hij staat daar toch in het lijstje van ondersteunde camera's.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

        Comment


        • #5
          Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

          Klopt. Het is wel mijn camera niet, ik doe eens navraag voor iemand anders. Ik werk zelf met Canon.
          Mijn eerste optie was ook DNG convertor maar ze vertelde me dat deze ook niet werkte.

          Comment


          • #6
            Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

            Ben je er zeker van dat de persoon in kwestie de laatste versie van Adobe DNG Converter gebruikt?
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

            Comment


            • #7
              Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

              Ik vermoed van wel, maar ben niet 100 % zeker.
              Maar ik blijf het toch raar vinden dat er nog steeds geen update is voor de CS6.

              Comment


              • #8
                Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

                Heb even hehoehelt in jouw plaats.
                1) Alle gebruikte Adobe-software dien je naar de laatste update te brengen (niet gelijk aan upgrade)
                2) Vooral belangrijk. Je werkt met geregistreerde software. Een gehackte zal gehackte werking geven. (Lees dit nu aub niet verkeerd en neem dit nu ook niet verkeerd op)
                3) Als het nog steeds niet lukt, alle Adobe-Er is wel degelijk een software eens verwijderen en herinstalleren en de beschikbare updates draaien ...
                4) Je doet dit ook voor alle sotware van Nikon als je die zou hebben, gebruiken (ViewNX)

                Er is wel degelijk een update voor CS6. Deze zit vervat in de gekoppelde converter 'Adobe Photoshop Camera Raw 8.4'
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

                  Het is al in orde. Toch bedankt voor de reactie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

                    En wat was nu het probleem, oorzaak ?
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Raw bestanden Nikon D4s & Photoshop CS6

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      En wat was nu het probleem, oorzaak ?
                      Blijkbaar was de update ( die er dus wel is voor de D4s ), niet volledig voltooid. Dus moest ze deze gewoon opnieuw doen
                      Stom, maar photoshop gaf het blijkbaar niet weer vertelde ze me.
                      Last edited by DidierB; 30 april 2014, 18:15. Reden: Typfout

                      Comment

                      Working...
                      X