Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame voor concurrent op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reclame voor concurrent op BD

    lid van BD.
    Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 12:48.

  • #2
    Re: Reclame voor concurrent op BD

    Heb je degene daar al op aangesproken en naar de reden gevraagd via PB?

    Comment


    • #3
      Re: Reclame voor concurrent op BD

      Of via het uitroepteken de Mods daarvan in kennis gesteld?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Reclame voor concurrent op BD

        Reactie op Hau.. Heb hem gebeld, maar hij gooit de haak erop.
        Reactie op LesC.. Heb het inmiddels gedaan.

        Sent from Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Reclame voor concurrent op BD

          Langs de andere kant is de kop in het zand steken en doen alsof er niets anders is ook niet goed.

          Comment


          • #6
            Re: Reclame voor concurrent op BD

            Even dezelfde vraag als demeyereg.. Wat gebeurt er hier?
            Zunoel, geen probleem als je een quote verwijderd, maar ik verwacht wel uitleg als je ergens anders in een ander topic ook van mij een quote verwijderd zonder enige vorm van overleg, die helemaal niets te maken heeft met dit?
            Alles staat weer klaar om mijn lidmaatschap door te sturen en mijn vrouw hoeft alleen nog maar de overschrijving te voltooien. Maar ik ga even wachten tot ik weer thuis ben.

            Sent from Tapatalk
            Last edited by Guest4; 28 april 2014, 07:59.

            Comment


            • #7
              Re: Reclame voor concurrent op BD

              Nu hoor je het ook eens van een jurist.......

              De niet vzw trollen nemen de overhand, toen ik dat twee jaar geleden voorspelde en pleitte voor
              een stuk afzondering voor betalende vzw leden, was ik het vuil van de straat, maar blijkbaar heeft het allemaal nog weinig zin.......

              Comment


              • #8
                Re: Reclame voor concurrent op BD

                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Even dezelfde vraag als demeyereg.. Wat gebeurt er hier?
                Zunoel, geen probleem als je een quote verwijderd, maar ik verwacht wel uitleg als je ergens anders in een ander topic ook van mij een quote verwijderd zonder enige vorm van overleg, die helemaal niets te maken heeft met dit?
                Alles staat weer klaar om mijn lidmaatschap door te sturen en mijn vrouw hoeft alleen nog maar de overschrijving te voltooien. Maar ik ga even wachten tot ik weer thuis ben.

                Sent from Tapatalk
                Beste MGFoto.
                Wanneer je het niet eens bent met een ingreep van een moderator staat het je vrij om via PM contact met hem op te nemen.
                Het is echter tegen de algemene bepalingen van het forumreglement om hierover publiekelijk iin discussie te gaan.

                Ik zal je even mijn motivatie via PM doorsturen.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: Reclame voor concurrent op BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Nu hoor je het ook eens van een jurist.......

                  De niet vzw trollen nemen de overhand, toen ik dat twee jaar geleden voorspelde en pleitte voor
                  een stuk afzondering voor betalende vzw leden, was ik het vuil van de straat, maar blijkbaar heeft het allemaal nog weinig zin.......
                  Dat is er he Geert: Private Forum enkel toegankelijk voor vzw-leden.
                  De Lounge is iets zoals Chit-Chat.

                  Geert, je weet wat je kunt en je weet wie je bent
                  Dus... laat ze maar lull.... , wie het ook is.
                  Elk voorstel verdient een fatsoenlijke overweging en fatsoenlijke mensen zullen dit steeds doen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reclame voor concurrent op BD

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    De niet vzw trollen nemen de overhand, toen ik dat twee jaar geleden voorspelde en pleitte voor
                    een stuk afzondering voor betalende vzw leden, was ik het vuil van de straat, maar blijkbaar heeft het allemaal nog weinig zin.......
                    Redenen genoeg waarom trollen geen betalende vzw leden worden.
                    Als je betaalt blijft het een übergereglementeerd forum waar nog steeds maatschappelijke discussies uit den boze zijn, niet veel gelachen mag worden en veel achter gesloten schermen via PM gebeurt.
                    9 kansen op 10 wordt ook dit draadje gesloten, of zelfs verwijderd, waardoor buitenstaanders weer geen inkijk hebben op het beleid.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reclame voor concurrent op BD

                      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      Redenen genoeg waarom trollen geen betalende vzw leden worden.
                      Als je betaalt blijft het een übergereglementeerd forum waar nog steeds maatschappelijke discussies uit den boze zijn, niet veel gelachen mag worden en veel achter gesloten schermen via PM gebeurt.
                      9 kansen op 10 wordt ook dit draadje gesloten, of zelfs verwijderd, waardoor buitenstaanders weer geen inkijk hebben op het beleid.
                      anonymus; de ideale wereld bestaat niet, enkel op TV.
                      En regels moeten er zijn en die kunnen jou zelfs beschermen tegen jezelf
                      (ik bedoel expliciet niet jou he, ik bedoel in het algemeen)
                      Als je tegen (teveel regels) bent vlam dan een keer door het rode licht aan een kruispunt
                      Over al de rest is er al regelmatig gediscussieerd en over véél pagina's.

                      Er wordt weinig gelachen?
                      Och er zijn er zelfs die nu momenteel lachen als ze mijn reactie lezen
                      Of zich ergeren aan mijn taalgebruik, de smileys enz. enz.
                      Er is toch een item op dit forum waar je dagelijks moppen kan lezen; dus?

                      Mag ik het een keer anders zeggen: als iedereen fatsoenlijk was hadden we veel minder regels nodig.
                      Zie die regels maar als een noodzakelijk kwaad en een stuk van het beleid dat n o d i g is.
                      En als er geen goed beleid was, was BD al lang opgedoekt.

                      Maatschappelijke discussies?
                      Er zijn er die het forum halen
                      Tot het te gortig wordt en dat is de reden waarom liever geen maatschappelijke discussies.
                      Ik heb ooit voorgesteld om Chit-Chat af te schaffen
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reclame voor concurrent op BD

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        anonymus; de ideale wereld bestaat niet, enkel op TV.
                        En regels moeten er zijn en die kunnen jou zelfs beschermen tegen jezelf
                        (ik bedoel expliciet niet jou he, ik bedoel in het algemeen)
                        Als je tegen (teveel regels) bent vlam dan een keer door het rode licht aan een kruispunt
                        Over al de rest is er al regelmatig gediscussieerd en over véél pagina's.

                        Er wordt weinig gelachen?
                        Och er zijn er zelfs die nu momenteel lachen als ze mijn reactie lezen
                        Of zich ergeren aan mijn taalgebruik, de smileys enz. enz.
                        Er is toch een item op dit forum waar je dagelijks moppen kan lezen; dus?

                        Mag ik het een keer anders zeggen: als iedereen fatsoenlijk was hadden we veel minder regels nodig.
                        Zie die regels maar als een noodzakelijk kwaad en een stuk van het beleid dat n o d i g is.
                        En als er geen goed beleid was, was BD al lang opgedoekt.

                        Maatschappelijke discussies?
                        Er zijn er die het forum halen
                        Tot het te gortig wordt en dat is de reden waarom liever geen maatschappelijke discussies.
                        Ik heb ooit voorgesteld om Chit-Chat af te schaffen
                        Vind ik persoonlijk nog zo geen slecht idee hoor, het is hier bij mijn weten nog altijd een site/forum dat over fotografie gaat, waarom daarin dan een 'chit chat' voor alles wat juist niet over fotografie gaat ????
                        Allee, zo iets als een kookforum waarin een platform staat voor alle zaken die niets met eten/koken te maken hebben......
                        Het overgrote deel van uit de hand lopende discussies staan in chit chat volgens mij. Bij afschaf, meteen een hele hoop problemen vermeden toch !
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reclame voor concurrent op BD

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Vind ik persoonlijk nog zo geen slecht idee hoor, het is hier bij mijn weten nog altijd een site/forum dat over fotografie gaat, waarom daarin dan een 'chit chat' voor alles wat juist niet over fotografie gaat ????
                          Allee, zo iets als een kookforum waarin een platform staat voor alle zaken die niets met eten/koken te maken hebben......
                          Het overgrote deel van uit de hand lopende discussies staan in chit chat volgens mij. Bij afschaf, meteen een hele hoop problemen vermeden toch !
                          Groetjes
                          Tja, elk forum heeft zoiets als chit-chat.
                          Het is een kwestie van balans imo.
                          Als iedereen zich zou gedragen, waren er geen problemen.
                          En als je chit-chat afschaft dan gaan er ook een groot aantal interessante onderwerpen verloren.
                          Denk maar alles wat met computers te maken heeft en andere huishoudgerief
                          Grote of kleine problemen waar je mee te maken krijgt.
                          En ik denk ook dat je dit kan en zelfs wilt opgelost hebben door en met mensen die je vanop het forum kent.
                          Plus een antwoord krijg je hier zeer snel.
                          Persoonlijke ervaringen hebben ook zijn waarde.
                          Enz. enz.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reclame voor concurrent op BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            De niet vzw trollen nemen de overhand, toen ik dat twee jaar geleden voorspelde en pleitte voor
                            een stuk afzondering voor betalende vzw leden, was ik het vuil van de straat, maar blijkbaar heeft het allemaal nog weinig zin.......
                            Dus omdat er een paar zijn die zich niet 100% correct gedragen, zijn niet-betalende leden trollen?
                            Er zijn er ook die niet meer betalen omdat er tussen de betalende leden ...
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Reclame voor concurrent op BD

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Vind ik persoonlijk nog zo geen slecht idee hoor, het is hier bij mijn weten nog altijd een site/forum dat over fotografie gaat, waarom daarin dan een 'chit chat' voor alles wat juist niet over fotografie gaat ????
                              Allee, zo iets als een kookforum waarin een platform staat voor alle zaken die niets met eten/koken te maken hebben......
                              Het overgrote deel van uit de hand lopende discussies staan in chit chat volgens mij. Bij afschaf, meteen een hele hoop problemen vermeden toch !
                              Groetjes
                              OK, maar als iets tegen chitchat hebt, wat doe je hier dan eigenlijk ?
                              Het forum onderdeel dat je overbodig vindt en liever weg wilt.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X