Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica T

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leica T

    Wat denken jullie over de nieuwe APS-C sized mirrorless leica T?


    This year marks Leica's 100th birthday as a camera maker and, to celebrate, the venerable German manufacturer has launched an all-new camera system. Perhaps unexpectedly, though, Leica hasn't taken the obvious route and embraced the current fashion for 'retro' design with an interchangeable-lens version of its X Vario APS-C compact. Instead the Leica T is an innovative camera that combines photographer-friendly twin-dial control with a bang-up-to-date touchscreen interface.
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Leica T

    Ik vind die camera én de bijhorende lenzen erg duur.
    Uiteindelijk zal die niet veel beter presteren dan eender welke "middenklasser" APS-C camera (zoals bijvoorbeeld een Canon 700D).

    Maar voor een camera waar "Leica" op staat is die misschien nog niet zo duur, als het daar om te doen is, dan is dit misschien een koopje.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Leica T

      Mooie camera maar niks voor mij.
      Voor dat geld verwacht ik meer dan een gepolijste aluminium blok.
      Zoeker had er in gemogen.
      Aangekondigde native lenzen spreken mij ook weinig aan.
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Leica T

        Hebben ze daarvoor Audi Design ingeschakeld? Ben even naar mijn NEX3 gaan kijken. Lijkt me dat sony gerust een copyright rechtzaak kan aanspannen.

        Comment


        • #5
          Re: Leica T

          Leuk ding, die T. Werkt prettig schrijf er op het moment een artikel over voor Transcontinenta. De lenzen zijn zeker wel heel goed voor het APS-C segment. Maar het zal mijn M niet vervangen
          My Website
          Light is all I need.

          Comment

          Working...
          X