Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google+ verwijderen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Google+ verwijderen.

    Vraagje, ik zit reeds lang met een Picasa account, sinds geruime tijd is dat blijkbaar automatisch
    aan Google+ gekoppeld, wat mij niet zo handig meer lijkt, als ik mijn Google+ wil verwijderen komt daar te staan,
    dat alles wat aan Google+ is verbonden zal worden verwijderd, betekend dat ook dat dan mijn Picasa wordt geledigd ?

  • #2
    Re: Google+ verwijderen.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Vraagje, ik zit reeds lang met een Picasa account, sinds geruime tijd is dat blijkbaar automatisch
    aan Google+ gekoppeld, wat mij niet zo handig meer lijkt, als ik mijn Google+ wil verwijderen komt daar te staan,
    dat alles wat aan Google+ is verbonden zal worden verwijderd, betekend dat ook dat dan mijn Picasa wordt geledigd ?
    gewoon even proberen.
    is alles weg, systeemherstel gebruiken.
    grt,bouk.
    Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.
    Last edited by bouk; 25 april 2014, 10:59. Reden: syst
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Google+ verwijderen.

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      gewoon even proberen.
      is alles weg, systeemherstel gebruiken.
      grt,bouk.
      Ben je zeker dat je met een systeemherstel data herstelt uit een online tool?

      Ontopic, ik vrees dat ook je Picasa geledigd zal worden.
      Opt werk zitten google experts (migreren naar Google is de max ), ik kan de vraag hier even stellen (I'll come back to you )
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • #4
        Re: Google+ verwijderen.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        gewoon even proberen.
        is alles weg, systeemherstel gebruiken.
        grt,bouk.
        http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...system-restore
        Denk je nu echt dat ik een achterlijke Vlaming ben bouk?.......

        Ik wil gewoon weten hoeverre de verbinding Picasa en Google+ reiken,
        ik heb ongeveer een dikke 5.000 foto's online staan op Picasa, en wil deze behouden, maar omdat
        er een fusie is geweest tussen Picasa en Google weet ik niet of ik zomaar mijn Google+ account kan ongedaan maken.

        Comment


        • #5
          Re: Google+ verwijderen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Ontopic, ik vrees dat ook je Picasa geledigd zal worden.
          Opt werk zitten google experts (migreren naar Google is de max ), ik kan de vraag hier even stellen (I'll come back to you )
          Daar vrees ik ook voor Koen, als je dat eens wil vragen voor ik iets doe wat ik eigenlijk niet wil.

          Op voorhand bedankt voor je antwoord.

          Comment


          • #6
            Re: Google+ verwijderen.

            Men combineert steeds meer functie onder het mom dat het "gemakkelijker" is voor de gebruiker. Uiteindelijk draait het om zoveel mogelijk aan één gebruiker te kunnen linken om zo nog betere profielen op te maken. Gebruikersgegevens zijn big business en eigenlijk de voornaamste reden van al deze "free" services. Waarom denk je dat men het zo gemakkelijk wil maken om met je FB of Google ID in te loggen op allerhande sites?

            Ik vrees dat het onmogelijk gaat worden om bepaalde onderdelen los te koppelen zonder je volledige account op te geven. Wat mij betreft is migreren naar eigen beheer de max. Gmail en Yahoo dient enkel voor onpersoonlijke mail (mailinglists), Dropbox enkel nog voor foto's op BD of elders waar het "publiek" komt te staan, enz. Waar ik vroeger als back-up onze vliegtickets, documenten en reisschema's in "the cloud" bewaarde in geval van... doe ik dat nu op eigen FTPserver, USB sticks enz... Google Calender bevast ook alleen maar de F1 data en niet meer mijn persoonlijk schema. Via mijn Android tablet vloeit er al genoeg data naar deze gecentraliseerde diensten.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Google+ verwijderen.

              ik lees:
              Gebruik voor meer bescherming Systeemherstel samen met Back-up maken en terugzetten.
              Dat is ontworpen voor de beveiliging van e-mail, afbeeldingen, documenten en andere persoonlijke bestanden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Google+ verwijderen.

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ik lees:
                Gebruik voor meer bescherming Systeemherstel samen met Back-up maken en terugzetten.
                Dat is ontworpen voor de beveiliging van e-mail, afbeeldingen, documenten en andere persoonlijke bestanden.
                grt,bouk.
                Ik lees:
                ik heb ongeveer een dikke 5.000 foto's online staan op Picasa, en wil deze behouden
                Systeemherstel maakt geen backup van het volledige internet.

                Beste bouk,
                Als je het niet weet is dat geen schande,
                Maar geef dat dan toe. En probeer niet om "iets" te antwoorden omdat je dat beter lijkt.

                Hier even nagevraagd:
                uploaden tot picasse werkt enkel als je een google account aanmaakt.
                Aan die account hangen automatisch enkele toeters en bellen waaronder google+

                En dan een volwaardige uitleg over privacy instellingen om google+ onvindbaar te maken en toch picasa te kunnen gebruiken,
                maar dat zou in de help-sites moeten staan.

                (indien niet, geef nog maar een gil, die mannen zijn hier nog een tijdje bezig)
                Last edited by Koeno; 25 april 2014, 14:37.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #9
                  Re: Google+ verwijderen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Vraagje, ik zit reeds lang met een Picasa account, sinds geruime tijd is dat blijkbaar automatisch
                  aan Google+ gekoppeld, wat mij niet zo handig meer lijkt, als ik mijn Google+ wil verwijderen komt daar te staan,
                  dat alles wat aan Google+ is verbonden zal worden verwijderd, betekend dat ook dat dan mijn Picasa wordt geledigd ?
                  Nee.

                  Jan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Google+ verwijderen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    gewoon even proberen.
                    is alles weg, systeemherstel gebruiken.
                    grt,bouk.
                    http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...system-restore
                    Werkt prima. Doe ik ook met Internet Bankieren. Iets te veel uitgegeven? Systeemherstel en daar zijn de centjes weer!

                    Jan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Google+ verwijderen.

                      Systeemherstel van Windows houdt zich enkel bezig met zaken die te maken hebben met het systeem en programma's. Je documenten worden daar niet in opgenomen. Daarvoor heb je een aparte backup nodig.

                      Als picasa een koppeling gebruikt met Google+, dan zal die Picasa account waarschijnlijk ook aangetast worden als je Google+ verwijdert. Het zou me trouwens niets verwonderen dat je die Google+ enkel zal wegkrijgen als je je volledige account wegdoet (dus bv. ook Gmail, agenda en aanverwanten). Maar ik kan me hier evengoed vergissen, want veel ben ik dus niet bezig met Google applicaties.

                      Persoonlijk tracht ik zo weinig mogelijk van die cloud zaken te gebruiken. Foto's neem ik bv. voor mij persoonlijk : als iemand die wil zien moeten ze maar langs komen...
                      Maar met zo'n standpunt ben je natuurlijk niet veel
                      Groeten,

                      Polleke

                      Comment


                      • #12
                        Re: Google+ verwijderen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Persoonlijk tracht ik zo weinig mogelijk van die cloud zaken te gebruiken. Foto's neem ik bv. voor mij persoonlijk : als iemand die wil zien moeten ze maar langs komen...
                        imho is dit een verstandige reactie
                        En hoe meer je alles overlaat of uit handen geeft, bij wijze van spreken, hoe minder vrijheid en meer afhankelijk je wordt.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Google+ verwijderen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Als picasa een koppeling gebruikt met Google+, dan zal die Picasa account waarschijnlijk ook aangetast worden als je Google+ verwijdert. Het zou me trouwens niets verwonderen dat je die Google+ enkel zal wegkrijgen als je je volledige account wegdoet (dus bv. ook Gmail, agenda en aanverwanten). Maar ik kan me hier evengoed vergissen, want veel ben ik dus niet bezig met Google applicaties.
                          Vergissen is menselijk. Je zit er volledig naast.

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          imho is dit een verstandige reactie
                          En hoe meer je alles overlaat of uit handen geeft, bij wijze van spreken, hoe minder vrijheid en meer afhankelijk je wordt.
                          Helemaal mee eens. Ik haal mijn water uit de put in de tuin. Koken doen we op houtvuur en kaarsen zorgen voor de verlichting. Hoge benzineprijzen? Daar lach ik om als ik te paard naar mijn werk ga.

                          Mensen, we leven in de 21-ste eeuw! Wen er maar aan, het wordt nog veel erger....

                          Jan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Google+ verwijderen.

                            Wel, er is hoop :-)
                            "Google keert google+ de rug toe"
                            Klik.
                            Ik zit met hetzelfde probleem dus ik volg dit hier op de voet
                            I love my D500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Google+ verwijderen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                              Helemaal mee eens. Ik haal mijn water uit de put in de tuin. Koken doen we op houtvuur en kaarsen zorgen voor de verlichting. Hoge benzineprijzen? Daar lach ik om als ik te paard naar mijn werk ga.

                              Mensen, we leven in de 21-ste eeuw! Wen er maar aan, het wordt nog veel erger....

                              Jan
                              Jan toch
                              Het enige wat ik niet heb is een paard.
                              En jouw verwijzing naar de 21ste eeuw betekent niet een absolute positieve vooruitgang voor het individu.
                              Ik ben het wel eens dat het erger zal worden maar je hebt nog altijd een keuze.

                              Intussen weet iedereen hier dat je goed op de hoogte bent en dat jouw reacties adequaat en zelfs nuttig zijn
                              Voor mij betekent dit dat hoe méér je weet, hoe minder men jou kan wijs maken en hoe minder je afhankelijk bent.
                              Geniet er maar van, zolang je nog kunt
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X