Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kite Buggy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kite Buggy

    Hier een foto van een kite buggyer op het strand tussen Nieuwpoort en Westende.
    mvg Christophe

  • #2
    Re: Kite Buggy

    Dit vind ik dus heel mooi. Bewegend beeld die zo mooi lukt.
    Ik ben een beginner met een EOS 600D. Mag ik even vragen wat u instellingen waren?
    Mijn vriend is surfer en blijkbaar (voor mij) moeilijk om vast te leggen.
    Dit is dus het resultaat die ik ook wil.

    Comment


    • #3
      Re: Kite Buggy

      Geen probleem mevrouwtje
      Diafragma: f 6,3
      Sluitertijd: 1/1250 sec
      Iso 200
      Brandpuntafstand: 70mm
      Deze is genomen met een Tamron 70-300VC, een relatief goedkope lens, maar ik ben er tevreden van. Ik heb nog niet echt uitgetest waar ze het scherpst is, daarom heb ik ze niet te veel gediafragmeerd, om nog een snelle sluitertijd te bekomen. Ik denk
      dat dat één van de voorwaarden is om het beeld te bevriezen.
      mvg Christophe

      Comment


      • #4
        Re: Kite Buggy

        Dit gaan we eens proberen bij de volgende sessie.
        Merci Christophe

        Comment


        • #5
          Re: Kite Buggy

          Mooie foto, enige minpuntje van zo'n snelle sluitertijd is dat je het beeld goed bevriest maar daardoor ook de snelheid uit de foto haalt. Ik zou hier of een wat lagere sluitertijd proberen of dmv panning mee bewegen waardoor de achtergrond wat 'vervaagd'. Hierdoor laat je meer zien dat er met hoge snelheid wordt gereden.

          Comment


          • #6
            Re: Kite Buggy

            Bedankt voor de tip Reinier! Panning is iets wat ik nog niet gedaan heb, en wat ik zeker binnenkort eens ga uitproberen, zodat ik deze techniek eens kan uitproberen bij een bewegend beeld.
            mvg Christophe

            Comment


            • #7
              Re: Kite Buggy

              Foto meer croppen, waardoor je onderwerp beter in beeld komt....voor de rest een goede foto.
              De panning waarover anderen het hebben kan je dan eens proberen toe te passen.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

              Comment

              Working...
              X