Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

    Een beeld van mijn zuster tijdens de afgelopen winterspelen. Van deze sport zijn er betere beelden te maken maar ik kon er door mijn positie niets beter van maken maar toch vind ik de foto nog goed. Deze is gemaakt tijdens de training. Tijdens de wedstrijd zelf heb ik mij niet bezig gehouden met fotograferen
    Ze is uiteindelijk 17 geworden. Geen finale plaats maar met haar 37 jaar zijn we toch fier op de nog geleverde prestatie.












    Update

    Last edited by aerts_bert; 23 april 2014, 16:06.
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

    Foto lijkt me wat donker.

    Puike prestatie van je zus!
    Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

    Comment


    • #3
      Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

      Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
      Foto lijkt me wat donker.

      Puike prestatie van je zus!
      Je had gelijk. Ik heb een update geplaatst.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

        Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
        Ik heb een update geplaatst.
        Update is inderdaad beter, Bert. Veel respect voor de prestaties van je zus Katrien!
        www.peterwagemans.be

        Comment


        • #5
          Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

          Update is lichter en een stuk beter ... wens haar proficiat met deze prachtprestatie op die leeftijd ... chapeau
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

          Comment


          • #6
            Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

            Uodate is mooi. Misschien zou je die ook nog kunnen croppen zodat de andere personen van de foto af zijn.

            Niet alleen een prachtprestatie voor Katrien vanwege haar leeftijd maar sowieso al een prachtprestatie om dit als Belgische te doen.
            Lijkt me niet echt evident voor haar (en Smits) om dat allemaal te doen in ons bergloos landje.
            En om dan al de tijd, moeite en geld daarin te steken proficiat.


            Steven
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

            Comment


            • #7
              Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

              Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
              Uodate is mooi. Misschien zou je die ook nog kunnen croppen zodat de andere personen van de foto af zijn.

              Niet alleen een prachtprestatie voor Katrien vanwege haar leeftijd maar sowieso al een prachtprestatie om dit als Belgische te doen.
              Lijkt me niet echt evident voor haar (en Smits) om dat allemaal te doen in ons bergloos landje.
              En om dan al de tijd, moeite en geld daarin te steken proficiat.


              Steven
              Helemaal mee eens!
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

              Comment


              • #8
                Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

                Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                Uodate is mooi. Misschien zou je die ook nog kunnen croppen zodat de andere personen van de foto af zijn.

                Niet alleen een prachtprestatie voor Katrien vanwege haar leeftijd maar sowieso al een prachtprestatie om dit als Belgische te doen.
                Lijkt me niet echt evident voor haar (en Smits) om dat allemaal te doen in ons bergloos landje.
                En om dan al de tijd, moeite en geld daarin te steken proficiat.


                Steven
                Het is inderdaad niet gemakkelijk. Ze moet er enorm veel voor opofferen maar ze doet het graag en dan voelt het veel minder aan als een opoffering en ze maakt natuurlijk een hele hoop dingen mee die als gewone mens niet meemaakt.

                Ook de anderen bedankt voor de reacties en ik zal de wensen doorgeven.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: Sochi OS 2014 - Halfpipe freestyle skien vrouwen - Katrien Aerts

                  Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                  Het is inderdaad niet gemakkelijk. Ze moet er enorm veel voor opofferen maar ze doet het graag en dan voelt het veel minder aan als een opoffering en ze maakt natuurlijk een hele hoop dingen mee die als gewone mens niet meemaakt.

                  Ook de anderen bedankt voor de reacties en ik zal de wensen doorgeven.
                  Ik heb enorm veel respect (lees: jaloezie) voor jouw zus en mensen die de ballen hebben om zo compromisloos hun dromen na te streven.
                  Succes met je verdere fotoreportages over/voor haar.

                  mvg

                  Comment

                  Working...
                  X