Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen panorama vanaf linkeroever (update mét plaatsing 900 pixels breed)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerpen panorama vanaf linkeroever (update mét plaatsing 900 pixels breed)


    .
    Jammer dat bijna alle details verdwijnen bij 900 pixels 'groot'. Zie de link onderaan voor de 'volle' versie.
    Ik was er de dag vóór de SD overdag (nachtfotografie is niet mijn ding...).
    Have fun met mijn plaat, zowel links als rechts had ik nog iets méér maar het ging mij er om vooral centraal Antwerpen (de markt) in het midden te houden. Vergeet niet te scrollen naar rechts.
    De panoramafoto bestaat uit ongeveer 14 foto's, uit de hand geschoten met de Canon 100-400mm. Sorry dat het puntje van de kerk er niet op staat ;-) een volgende keer sjouw ik een statief mee en maak ik een serie van 30 foto's of méér...
    .

    .
    groeten allemaal, Henk
    Last edited by Henk47; 22 april 2014, 12:21. Reden: reactie van de MOD
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

    Fraai stuk werk. Ik heb er met veel genoegen naar gekeken (jammer van de torenspits).
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Fraai stuk werk. Ik heb er met veel genoegen naar gekeken (jammer van de torenspits).
      Bedankt, een volgende keer mét spits....
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Bij voorbaat excuus dat deze foto hier alleen via een link geplaatst kan worden, het formaat is in de breedte veels te groot.
        een wat kleinere met een link naar de grote kan toch ook..?
        grt,bouk
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          een wat kleinere met een link naar de grote kan toch ook..?
          grt,bouk
          Nee Bouk, dan hou ik helemaal niks over. D'r staat gewoonweg te veel op....
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

            Moderator Note: Toch heb ook ik hier een probleem mee. De regels stipuleren nu eenmaal dat in de Fotohoek foto's zichtbaar moeten getoond worden. Als ik hier een uitzondering op toelaat, is het hek van de dam. Ik verplaats van ShowCase Architectuur naar Testforum totdat dit opgelost is.
            Ik herinner me dat ikzelf ooit zo'n panorama wilde tonen, en heb dat dan op de volgende manier gedaan, zoals ook bouk suggereert voor jouw foto: http://forum.belgiumdigital.com/f52/...uk-380509.html
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Moderator Note: Toch heb ook ik hier een probleem mee. De regels stipuleren nu eenmaal dat in de Fotohoek foto's zichtbaar moeten getoond worden. Als ik hier een uitzondering op toelaat, is het hek van de dam. Ik verplaats van ShowCase Architectuur naar Testforum totdat dit opgelost is.
              Ik herinner me dat ikzelf ooit zo'n panorama wilde tonen, en heb dat dan op de volgende manier gedaan, zoals ook bouk suggereert voor jouw foto: http://forum.belgiumdigital.com/f52/...uk-380509.html
              Nu mag-ie na de aanpassing hopelijk terug. De combinatie plaatsing-mét-link was niet in mijn gedachten opgekomen.
              groeten, Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

                Moderator Note: Dank voor je snelle reactie, Henk. Ik begrijp dat het kleine beeld zo goed als niets zegt, maar het is toch een 'lokkertje' naar de grotere plaat! Zoals in PB gezegd, ware een stuk uit het grote panorama een andere optie geweest. Maar nu zien de mensen tenminste wat er achter de link schuilgaat. We krijgen hier vaak: klik maar op de link (naar een site) bv, wel het is niet mijn eerste reactie om dat te gaan doen, in tegenstelling tot een plaat als deze!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Antwerpen panorama vanaf linkeroever

                  Had ik maar een breder scherm…knap werk.
                  K-T

                  Comment

                  Working...
                  X