Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex foto's

    Hallo,

    Een paar jaar geleden heb ik mijn camera gekocht maar sinds korte tijd doe ik er echt wat mee. Ik heb nu ook photoshop en kan er een beetje mee bewerken. Meestal gebruik ik acties voor mijn foto's. Maar nu wil ik het zelf gaan proberen. Ik fotografeer graag urbex, misschien dat iemand mij kan helpen met wat tips en tricks om mijn foto's te bewerken?
    Ik fotografeer in RAW trouwens.

  • #2
    Re: Urbex foto's

    In mijn ogen : zo realistisch mogelijk werken met natuurlijk licht.

    Comment


    • #3
      Re: Urbex foto's

      Joyce, ik heb mezelf alles aangeleerd en alles wat ik wou weten altijd gevonden op het web.
      google en you tube , type de onderwerpen die je zoekt en je vind een massa aan informatie hoe te fotograferen en te bewerken.

      naargelang het onderwerp en kwaliteit kan je in jpg fotograferen , maar raw is de beste oplossing , zeker als je veel wil bewerken !

      en HDR is en blijft smaak, dat zal je voor je eigen wel uitmaken welk resultaat je mooi vind.
      fabriek op je site staat vol met beginnersfouten, geen probleem wat dat was bij mij ook zo in het begin !
      later kan je zien hoe je bent geëvolueerd en dan is het altijd leuk om je eerste foto's eens terug te zien.

      uiteraard geen probleem om te helpen mocht je toch hulp nodig hebben......

      succes
      Last edited by hypnomedi; 23 april 2014, 09:18.
      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

      Comment

      Working...
      X