Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

    Vandaag zo'n cheese max (large menu) in de Quick genomen, raar genoeg zijn het nieuwe fijne bakjes!
    Bijna een kleine friet zoals in de Mc Donalds, m'n vrouw nam een Medium en dit was zeker een kleine Mc Do friet.

    Precies een grote besparing aan de gang in de Quick, nooit gedacht, altijd meer dan voldoende gehad daar.
    We hadden zelfs allemaal nog veel sausen over, meestal hebben we tekort.

    Beter een crown pizza in Pizza Hut gegeten, maar de dochter wou een speeltje vanop tv

    EDIT : ze hebben mijn post gelezen, voor mij een double whopper
    Last edited by 2010; 6 mei 2014, 11:19.

  • #2
    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

    Ja, het leven kan soms hard zijn...
    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
    And why do we fall, Bruce?

    Comment


    • #3
      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

      De redding is nabij.
      Kom naar Brugge. Binnenkort serveren we hier de beste hamburgers.
      Neem ook wat geld mee.......
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

        Ellis Gourmet is echt wel top Echt vlees wordt daarvoor gebuikt

        Comment


        • #5
          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Ellis Gourmet is echt wel top Echt vlees wordt daarvoor gebuikt
          http://www.ellisgourmetburger.com/nl/menu
          Ja, maar heel duur voor wat het is, ben er al paar keer geweest.
          Je burger wordt standaard zonder friet of sla geserveerd. Voor frietjes moet je minstens 3,5 euro bijbetalen.

          Vlees van Van Dierendonck in sommige burgers, maar smaakt écht niet beter dan hun gewone burgers. Ik denk dat dat vooral in je hoofd zit.

          Comment


          • #6
            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

            he je me geweer gezien t hangt aan de brughe
            Had het nodig om dit beest af te maken om hamburgers van te maken http://www.hln.be/hln/nl/3807/Fun/vi...n-in-bos.dhtml

            Comment


            • #7
              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

              Heb in de Delhaize gezien dat de prijs van de broccoli altijd hetzelfde blijft, maar de stronken wel altijd kleiner worden !
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #8
                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                Ik zweer bij Mc Donalds in België, lekkerder dan Quick.
                Ook veel vriendelijker mensen bij McDo. 'Gepersonaliseerde burgers' doen ze ook niet bij Quick bv. ik ben niet gek op augurken, dus vraag ik altijd om de augurken eruit te laten ; krijg je bij Mc Do dan je burger een paar minuutjes later met een gele sticker 'specially made for you' met een smileytje... Leuke toets. Bij Quick krijg je kortweg een 'neen, dat is niet mogelijk' (heb het al bij verschillende quicks gehad).

                Maar jammer dat er geen Burger King in België is, dan ging ik daar naartoe (in de UK en Nederland hebben ze die wel).
                Last edited by Kaneda; 22 april 2014, 08:48.
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                  Een vriend van me had een reuzegrote bouvier. Die hond was verzot op Mc Donalds burgers. Eén hap en de burger was verdwenen.
                  Aan Quick burgers rook het beest alleen maar even, en wou er zelfs niet van proeven.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Maar jammer dat er geen Burger King in België is, dan ging ik daar naartoe (in de UK en Nederland hebben ze die wel).
                    Ja, da's wel jammer.

                    In Spanje zijn er zelfs kleine dorpjes waar niets te beleven is, en dan vind je daar plots een Burger King

                    Comment


                    • #11
                      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      ik ben niet gek op augurken, dus vraag ik altijd om de augurken eruit te laten
                      Dan moet je in Finland maar eens gaan ontbijten, krijg je wel vaker een broodje met augurken tussen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Maar jammer dat er geen Burger King in België is (...)
                        Dat is bijna net zo erg als zonnig weer en temperaturen boven de 20 graden.
                        Is België een ontwikkelingsland?
                        Moet haast wel, een land waar je geen dubbele Whopper kan kopen...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                          Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                          Moet haast wel, een land waar je geen dubbele Whopper kan kopen...
                          Stel je voor dat men in België enkel fotowinkels heeft waar men Pentax en Fuji verkoopt, maar geen Nikon of Canon.
                          En in de buurlanden heeft men deze wél.

                          Imagine

                          Comment


                          • #14
                            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            Een vriend van me had een reuzegrote bouvier. Die hond was verzot op Mc Donalds burgers. Eén hap en de burger was verdwenen.
                            Aan Quick burgers rook het beest alleen maar even, en wou er zelfs niet van proeven.
                            Een bouvier met excellente smaak.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Een bouvier met excellente smaak.
                              Kan ik niet over oordelen, heb nog nooit een bouvier gegeten.

                              Comment

                              Working...
                              X