Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen paashaas maar..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen paashaas maar..



    Zo trouw als de paashaas komt deze havik eind April begin Mei ook terug naar de hut. Dit koppeltje , hier het vrouwtje zou ik eens graag volgen. Waarom komen ze van begin Mei tot eind September veelvuldig drinken en badderen, terwijl ze de overige maanden deze drinkplaats links laten liggen. Geen toeval want dit is het derde jaar op rij dat ik dit vaststel. Elk dier valt in zijn gewoonten, ik ook want er valt weer van alles te beleven deze dagen.

    Helaas was ik iets te enthousiast en de havik te onrustig zodat ze het na drie klicken bekeken hield en 20m verder ging zitten. Haviken zijn totaal niet schuw maar ook voor haar was dit de eerste maal terug op deze drinkplaats.
    Gr David

  • #2
    Re: Geen paashaas maar..

    Prachtige waarneming!
    Nikon.

    Comment


    • #3
      Re: Geen paashaas maar..

      net zelf een vlaamse gaai gepost in SC, maar als ik deze dan zie dan had ik de mijne misschien toch beter gewoon in beoordelingen geplaatst.
      fantastisch, zoals gewoonlijk

      Comment


      • #4
        Re: Geen paashaas maar..

        Altijd leuk om deze voor de lens te krijgen en jij hebt dat geluk aan je hut David
        Dit imposante vrouwtje heb je hier in een mooi portretje kunnen vastleggen
        Je had zo te zien wel al redelijk hard licht, niettemin een zeer mooie opname !

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Geen paashaas maar..

          Heel mooie close-up.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment

          Working...
          X