Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop annuleren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop annuleren

    Verwijderd wegens ongepaste reactie Verseg.
    Last edited by Guest17; 20 april 2014, 12:30.

  • #2
    Re: Aankoop annuleren

    Als je op de bestelbon een datum staan hebt van levering kan je afzien van de koop.
    Dit doe je best aangetekend of met getuigen.
    Zelfde voorgehad ten tijde dat de eerste opel astra uitkwam levering met een maand verlengd, gewoon aangetekende brief dat ik afzag van aankoop.
    Gevolg was dat ik een showroom model kreeg dat zwaarder was en meer opties had voor zelfde prijs.
    U hebt een aangetekend schrijven gedaan dus voor U is de kous af.
    De bal ligt in het kamp van de autoverkoper.

    PS heb je voorschot betaald?????

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop annuleren

      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
      Als je op de bestelbon een datum staan hebt van levering kan je afzien van de koop.
      Dit doe je best aangetekend of met getuigen.
      Zelfde voorgehad ten tijde dat de eerste opel astra uitkwam levering met een maand verlengd, gewoon aangetekende brief dat ik afzag van aankoop.
      Gevolg was dat ik een showroom model kreeg dat zwaarder was en meer opties had voor zelfde prijs.
      U hebt een aangetekend schrijven gedaan dus voor U is de kous af.
      De bal ligt in het kamp van de autoverkoper.

      PS heb je voorschot betaald?????
      Verwijderd wegens ongepaste reactie Verseg.
      Last edited by Guest17; 20 april 2014, 12:31.

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop annuleren

        Niks te vrezen voor U, als ze na de vervaldatum van de eerste keer gegaan zijn kunnen ze je tot niks meer verplichten.
        Dit is mondeling gebeurt dat verlengd akkoord? En enkel voor de eerste 2 weken?
        Geen gevolg meer aan geven en op zoek gaan naar andere verdeler, ze kunnen je tot niks meer verplichten als ze over die termijn gegaan zijn.
        Ikzelf zou eens een tel doen naar betreffende zaak en je ongenoegen laten weten.
        En er tevens bij vernoemen dat je een aangetekend schrijven hebt gedaan en afziet van aankoop daar de leveringsdatum versteken is.

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop annuleren

          Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
          Niks te vrezen voor U, als ze na de vervaldatum van de eerste keer gegaan zijn kunnen ze je tot niks meer verplichten.
          Toch wel ... want er staat altijd een of andere manier dat overmacht niet telt en het is al snel een overmacht dat ze kunnen inroepen.
          Verder als je een accessoire laten monteren hebt, dan kunnen ze al snel aanhalen dat het product op maat gemaakt is en dan zijn er ook weer wat extra regeltjes.
          Ik snap de frustratie, maar wat ga je doen?
          Elders een andere wagen bestellen en terug een paar maand wachten met het risico dat het ook daar uitloopt?
          Of wil je de latere levering gebruiken als goed excuus om niet meer aan te kopen?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop annuleren

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Toch wel ... want er staat altijd een of andere manier dat overmacht niet telt en het is al snel een overmacht dat ze kunnen inroepen.
            Verder als je een accessoire laten monteren hebt, dan kunnen ze al snel aanhalen dat het product op maat gemaakt is en dan zijn er ook weer wat extra regeltjes.
            Ik snap de frustratie, maar wat ga je doen?
            Elders een andere wagen bestellen en terug een paar maand wachten met het risico dat het ook daar uitloopt?
            Of wil je de latere levering gebruiken als goed excuus om niet meer aan te kopen?
            Weer een typische Verseg "uitleg" .
            En och, ik rij nog, huidige is nog niet verkocht, kan maanden wachten, maar als ik bestel en er wordt een leveringstermijn vermeld dan wil ik dat die gerespecteerd wordt, en niet om de haverklap verlengd wordt.
            Ik denk dat als het op betalen aankomt ik het ook niet een paar keer met enkele weken zal mogen uitstellen.

            PS Kon je het echt weer niet laten om toch nog rap dat laatste onnozel, kinderachtig, niets ter zake doende, met afgunst doorspekte lijntje er bij te plaatsen......zielig.

            Met mannekes als U zouden we beter 25 keer nadenken eer we hier een vraag durven stellen. Triestig.

            Heb mijn vraag/reacties verwijderd en vraag aan de mod's hier een slotje op te zetten.
            Last edited by Guest17; 20 april 2014, 12:32.

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop annuleren

              *verwijderd wegens ongepaste reactie VerSeg*

              Last edited by anonymous; 20 april 2014, 12:38. Reden: OMWILLE VAN ONGEPASTE REACTIE VERSEG

              Comment


              • #8
                Re: Aankoop annuleren

                Moderator Warning: Ik, en alle moderatoren, beginnen dat verwijderen van berichten door een TS stilaan grondig beu te worden!
                Als je tegen geen repliek kunt start dan gewoon geen draadje. En anders zijn er genoeg mogelijkheden om je topic binnen de perken te houden.
                Last edited by Red Falcon; 20 april 2014, 13:21.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment

                Working...
                X