Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe Panasonic FZ10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn nieuwe Panasonic FZ10

    Gisteren mijn nieuwe FZ10 gaan afhalen, en natuurlijk heel het weekend geëxperimenteerd. Nu moet ik eerlijk bekennen dat de foto's tegenvallen, vel fletser van kleur dan die van mijn Oly C3000Z. Maar allé, nog niet wanhopen en verder proberen. Kan iemand mij raad geven? Toch een beetje een afknapper.
    Pana FZ10

  • #2
    Saturatie hoger instellen op camera (kan van Low, Standard, High) ? Misschien even wat spelen met witbalans?
    Misschien wat voorbeeldfoto's posten zodat we kunnen zien wat je bedoeld, anders is het maar gokken.

    Comment


    • #3
      ik heb ook zo een toestel maar nog niet mee gewerkt
      ik heb het van verleden week maandag en het heeft nog geen echt mooi weer geweest zodoende
      maar de kleuren kun je toch op verschillende manieren instellen heb ik gezien bv: de saturation en naar mijn mening is dit zeker niet meer flets, maar héél kleurijk.
      probeer eens te expirementeren
      ik zal je ook zo spoedig mogenlijk mijn menig en ondervindingen laten weten
      groetjes en suk6
      NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

      Comment


      • #4
        Bedankt voor de hulp. Ik heb wat gesleuteld aan de instellingen en nu ziet het er al veel beter uit. De saturatie stond op high, die heb ik verlaagd, en de witbalans heb ik ook anders ingesteld. Ik zou hier graag enkele foto's laten zien, maar ik moet nog eens goed bekijken hoe dat moet.
        Pana FZ10

        Comment

        Working...
        X