Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WEBCAM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WEBCAM

    Ik zoek een héél goede webcam om een loopwedstrijd (vertrek en aankomst en plaatselijke ronde) uit te zenden via internet.Moet kunnen inzoomen ook.
    Alle tips zijn welkom

  • #2
    Ik zou gewoon een videocamera kopen met webcam mogelijkheid.
    Ten eerste is het beeld beter ivm een betere lens en hij kan alle kanten in en uitzooooooooomen.
    Zet hem op een goed statief en je kan zelf ook nog mee doen.
    Succes
    Originally posted by wiewieneke
    Ik zoek een héél goede webcam om een loopwedstrijd (vertrek en aankomst en plaatselijke ronde) uit te zenden via internet.Moet kunnen inzoomen ook.
    Alle tips zijn welkom

    Comment


    • #3
      Als je life wilt uitzenden, zul je al een behoorlijke bandbreedte ter beschikking moeten hebben. Hoe ga je de beelden uitzenden? Via een telefoonlijntje of heb je de beschikking over een kabel/ADSL lijn?
      Welke programmatuur ga je gebruiken?

      In iedergeval zou je een reguliere digitale videocamera kunnen gebruiken, mits deze uiteraard is voorzien van een firewire of USB aansluiting en wordt ondersteund door de programmatuur en OS dat je gebruikt.

      De camera zou je dan kunnen gebruiken om live naar het internet te "Streamen".

      Ik zelf gebruik soms mijn Sony Digicamera als webcam, en i.c.m. streaming services van Windows 2003 (kan ook media services 9 series gebruiken) om live beelden te streamen.

      Het is even kort omschreven, je kunt er elle lange boeken overschrijven.

      Uiteraard is het sterk afhankelijk wat voor hardware je ter beschikking hebt en niet te vergeten..je beschikbare bandbreedte.

      Wil je wat meer uitleg hierover...dan mail me maar. Misschien dat we dan een oplossing voor je kunnen vinden.



      Met de groeten van Stanley !

      Albumpies

      Canon Stuff

      Comment

      Working...
      X