Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

    Ze maken het je niet makkelijk wat betreft compo. Veel toegeven zo balancerend aan de rand van het moerassige deel van het vennetje...
    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

    Knappe foto in blijkbaar niet zo gemakkelijke omstandigheden. Ik kan alleen maar dromen van zo'n plaatjes..... en nog heel veel oefenen.
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

      Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
      Knappe foto in blijkbaar niet zo gemakkelijke omstandigheden. Ik kan alleen maar dromen van zo'n plaatjes..... en nog heel veel oefenen.
      Met oefenen alleen kom je er niet. het is meer dan alleen een foto maken. het is observeren en op het juiste moment op de juiste plek zijn. Ik bestudeer het gedrag vaak vele uren.
      Als jij op de juiste plek bent, zal het je ook lukken. maar alleen als je je aan de regels van de beesten houdt.
      https://www.naturephotoportal.com/

      Comment


      • #4
        Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

        Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
        Met oefenen alleen kom je er niet. het is meer dan alleen een foto maken. het is observeren en op het juiste moment op de juiste plek zijn. Ik bestudeer het gedrag vaak vele uren.
        Als jij op de juiste plek bent, zal het je ook lukken. maar alleen als je je aan de regels van de beesten houdt.
        And the point is well taken. Inderdaad natuur- en macrofotografie is meer dan het correct instellen van een fotoapparaat.
        Geniet van foto's maken

        Comment


        • #5
          Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

          knap gedaan
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

            knap gedaan hoor !
            mooie beestjes

            Comment


            • #7
              Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

              Mooi kleurig koppel!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: 28-9-2013: paardenbijters wiel (II)

                Ik weet dat het niet meevalt om die paring goed op de foto te krijgen, maar jij hebt dat voortreffelijk gedaan





                Groetjes chrit.
                Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                Comment

                Working...
                X