Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon batterijgrip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon batterijgrip

    heeft er iemand ervaring met de batterijgrip canon 5D III van Phottix, ik mis toch de vertikale afdrukknop. Maar is wel héél koedkoop !

  • #2
    Re: canon batterijgrip

    heeft die dat niet?

    met de 5d III heb ik geen ervaring maar ik heb er een op mijn 60d en over de kwaliteit ben ik zééér tevreden. Zeker een aanrader.

    Ben zelf ook voorstander van origineel materiaal maar heb hier zeker geen slechte koop gedaan.
    Life through a lens..

    Comment


    • #3
      Re: canon batterijgrip

      het is zo dat ik alleen maar de vertikale ontspanknop mis en nee een 5D III is als een 7D zonder grip en canon is NIET goedkoop,daarom mijn vraag )

      Comment


      • #4
        Re: canon batterijgrip

        Heb een jupio die is maar dz helft goedkoper dan.de canon maar is van bouw kwaliteit wzl bijna even goed

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: canon batterijgrip

          Heb vroeger een phottix(redelijk stuk, pech?) gehad op mij 600D maar heb nu een jupio en ben daar zeer tevreden van.

          Grt,

          Jean-Pierre

          Comment


          • #6
            Re: canon batterijgrip

            dank allemaal ik ga er voor ;-)

            Comment


            • #7
              Re: canon batterijgrip

              Oorspronkelijk geplaatst door groen Bekijk bericht
              dank allemaal ik ga er voor ;-)
              die grip heeft wel een verticale ontspanknop zie: hier
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

              Comment


              • #8
                Re: canon batterijgrip

                Ik zou het idd straf vinden: alle phottix'en wel maar voor 5dIII niet
                Life through a lens..

                Comment


                • #9
                  Re: canon batterijgrip

                  Ik heb ook de Phottix grip op m'n 5D mk III. De grip is qua model en bediening gelijk aan de originele Canon grip. Wel vind ik de bouwkwaliteit minder goed dan de camera zelf (en dus ook minder goed dan de originele grip veronderstel ik). Maar hij kost dan ook maar iets van 8 tientjes... Ik vind hem prima voldoen!
                  www.indetailfotografie.nl

                  Comment

                  Working...
                  X