Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een engeltje! (als hij slaapt)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een engeltje! (als hij slaapt)

    Deze staat bij het wildlife in de geburen ondertussen geseind als "armed and dangerous" denk ik
    Vogels, muizen, ratten, zelfs 2x heb ik hem weten thuis komen met een konijn, jawel, een konijn...
    Zijn vangst neer leggen in de veranda of voor de deur, effe stoefen ermee en dan rustig lief als een engeltje poseren.
    Kheb altijd compassie met die beesten maja, das de natuur zeker...



  • #2
    Re: Een engeltje! (als hij slaapt)

    1/13 sec: bewegingsonscherpte Dennis. Pose vind ik niet flatterend en stukje gekleurd bandje is niet mooi. Je hebt daar wel een leeuw slash tijger in huis precies.
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: Een engeltje! (als hij slaapt)

      Kwaliteit is zeker geen showcase waardig, en als ik zo lees ook geen meerwaarde voor de natuur. Belichting zit fout en foto is geheel onscherp. De verhalen zijn bekend wat voor grote impact deze beesten hebben met hun 2miljoen op de diversiteit. Hun aantal van 2 miljoen heeft niets meer te maken met de natuur, maar dat is een ander discussie

      Volgende keer beter, er staan genoeg mooie voorbeelden op de site.
      Gr David

      Comment


      • #4
        Re: Een engeltje! (als hij slaapt)

        Ik ben geen pro, maar als jij dan de kat er volledig scherp op krijgt met een macro lens F3 op een zitafstand van een halve meter dan zie ik dat altijd graag, ik leer altijd graag bij!
        Wat voor een impact die 6,5 miljard mensen hebben op de diversiteit, daar zullen we dan ook maar niet over beginnen zeker Men kat voelt zich gewoon een kat, kan ik weinig aan veranderen eh. Ik kan ze natuurlijk ook opsluiten, maar als ik u opsluit, dat zou jij ook ni willen eh

        Thx voor de reactie vropa, maar ik zie niet echt waar je bewegingsonscherpte ziet. Zijn snoetje is toch scherp?
        Maar bon, trekt op niks dus, volgende keer beter

        thx all!

        Comment

        Working...
        X