Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charlotte in Hallerbos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Charlotte in Hallerbos



    Natuurlijk licht, D800, 70-200 op 155mm, f2.8, 1/160, iso100
    Last edited by Red Falcon; 13 april 2014, 00:19.
    www.aeri-photography.be

  • #2
    Re: Charlotte in Hallerbos

    heel leuke foto hoor maar:
    ---
    Het is ten strengste verboden om bloemen van welke soort ook te plukken in het Hallerbos.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Charlotte in Hallerbos

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      heel leuke foto hoor maar:
      ---
      Het is ten strengste verboden om bloemen van welke soort ook te plukken in het Hallerbos.
      grt,bouk.
      .....en dat zei Bouk van de "internetpolitie".

      Maar serieus nu, voor mij een geslaagde plaat. Ik denk als ik daar zou zijn geweest met zo'n model dat ik dan ook zoiets op de plaat zou hebben gezet.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Charlotte in Hallerbos

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        heel leuke foto hoor maar:
        ---
        Het is ten strengste verboden om bloemen van welke soort ook te plukken in het Hallerbos.
        grt,bouk.
        Men moet zelfs op de paden blijven en door o.a. deze houding zijn er elk jaar minder en minder. Het staat nochtans genoeg aangeduid. Spijtig is Aeri niet alleen.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Charlotte in Hallerbos

          Een mooie bloem tussen de bloemen

          D.

          Comment


          • #6
            Re: Charlotte in Hallerbos

            Spijtig dat er fotografen zijn die naar niets zien en aan alles hun voeten vegen om toch maar DE FOTO te kunnen schieten. Dan hebben ze ook nog het lef om de foto op het net te zetten, terwijl hier mensen van natuurpunt mee kijken. Als ik modorator moest zijn zou ik deze foto verwijderen voor er andere fotografen uw voorbeeld zouden volgen. Als binnen enkele jaren het bos afgesloten wordt om deze natuurpracht te berschermen, worden de fotografen die zich wel aan de regels houden mee gestraft. En ik vind deze foto 
            Last edited by Rosse; 13 april 2014, 12:08.
            Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

            Comment


            • #7
              Re: Charlotte in Hallerbos

              Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
              Spijtig dat er fotografen zijn die naar niets zien en aan alles hun voeten vegen om toch maar DE FOTO te kunnen schieten. Dan hebben ze ook nog het lef om de foto op het net te zetten, terwijl hier mensen van natuurpunt mee kijken. Als ik modorator moest zijn zou ik deze foto verwijderen voor er andere fotografen uw voorbeeld zouden volgen. Als binnen enkele jaren het bos afgesloten wordt om deze natuurpracht te berschermen, worden de fotografen die zich wel aan de regels houden mee gestraft. En ik vind deze foto 
              +1
              Mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Charlotte in Hallerbos

                Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
                Spijtig dat er fotografen zijn die naar niets zien en aan alles hun voeten vegen om toch maar DE FOTO te kunnen schieten. Dan hebben ze ook nog het lef om de foto op het net te zetten, terwijl hier mensen van natuurpunt mee kijken. Als ik modorator moest zijn zou ik deze foto verwijderen voor er andere fotografen uw voorbeeld zouden volgen. Als binnen enkele jaren het bos afgesloten wordt om deze natuurpracht te berschermen, worden de fotografen die zich wel aan de regels houden mee gestraft. En ik vind deze foto 
                Ook helemaal mee eens!
                Heb nog zoveel te leren :)

                Comment


                • #9
                  Re: Charlotte in Hallerbos

                  1 bloempje doet het niet... ze plukte geen bosje hé ;-) en we volgden hertenpaden als we in de bloemen wouden dus geen nieuwe schade door ons.

                  Ik ben natuurliefhebber en toon meer dan genoeg respect voor het wondermooie bos daar.

                  het is ook een mooi vrouwlijk model dus is het sexualiseren van een vrouw? of objectiseren? ze is slank dus kunnen we ook anorexia erbij halen... er staat veel groen op dus kan het kleurenblinden afronteren...

                  elke urbex is illegaal en zet jongeren aan tot domme bezoeken van zo'n gebouwen...

                  het is een fotografieforum, kunnen we het dus daarbij houden aub? of je moet het hele forum opkuisen en enkel dikke lelijke mannen op straat of één of ander plein of een studio fotograferen en hopen dat je zo niemand gaat 'kwetsen'
                  Last edited by Aeri; 13 april 2014, 21:27.
                  www.aeri-photography.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Charlotte in Hallerbos

                    Aeri

                    Het is zelfs verboden om daar te plukken. Er zijn wandelpaden aangelegd om op te wandelen. Ook ik vind het elke keer erg jammer dat mensen het moeilijk vinden om zich hier aan te houden. Jij stelt nu dat het maar 1 bloempje is. Stel dat daar elke dag 100 mensen zijn die dit zeggen 'het is maar 1 bloempje'
                    Het is niet voor niets dat er een verbod op het plukken staat. Volgende keer toch maar op de paadjes blijven
                    Los van dit alles, vind ik je kleuren veel te verzadigd, het groen is bijna fluo.
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Charlotte in Hallerbos

                      Romantische foto . Wel wat te verzadigde kleuren inderdaad .
                      Ik denk door het plukken v dit bloemetje de opwarming v d aarde in een stroomversnelling gaat komen !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Charlotte in Hallerbos

                        Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                        Romantische foto . Wel wat te verzadigde kleuren inderdaad .
                        Ik denk door het plukken v dit bloemetje de opwarming v d aarde in een stroomversnelling gaat komen !
                        Ik volg wat de verzadiging betreft
                        Tja dat bloemetje ...... ik ken zelfs het Hallerbos niet ??

                        Comment


                        • #13
                          Re: Charlotte in Hallerbos

                          Oorspronkelijk geplaatst door Aeri Bekijk bericht
                          1 bloempje doet het niet... ze plukte geen bosje hé ;-) ...
                          GAS boete is 130 Euro hoor.
                          toch een duur bloemetje..!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Charlotte in Hallerbos

                            Mannen mannen toch, die zit daar niet echt in het Hallerbos, dat is gephotoshopped ….

                            Comment


                            • #15
                              Re: Charlotte in Hallerbos

                              Romantische foto. Kleuren inderdaad te verzadigd. Wat ik niet snap is dat als er staat: Niet doen; dat men dan kennelijk denkt dat dit voor een ieder geld behalve voor zichzelf:-(
                              Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

                              Comment

                              Working...
                              X