Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebecca

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rebecca

    it is spring !!!


  • #2
    Re: Rebecca

    Jaak zijn stijl, maar wel een mooie hoor

    Comment


    • #3
      Re: Rebecca

      Dank je ( ikzelf heb geen stijl hoor, doe elke keer wat anders, maar ben wel nieuwsgierig naar Jaak nu

      Comment


      • #4
        Re: Rebecca

        Toen ik de foto zag, had ik nog niet gelet op TS-naam en ik dacht ook, ooh terug een Jaakske en dan zag ik ppp staan

        Mooi romatisch beeld. Vind alleen de linkeronderkant wat afbreuk doen. Ik denk dat ik daar zelf zou gaan shoppen
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Rebecca

          Dank je Nena, dat van links onder kan ik me voorstellen, zelf vind ik het wel prettig dat de witte warervlakte afgekaderd wordt

          Comment


          • #6
            Re: Rebecca

            Tis tegenwoordig maar tam op BD, kijkers nog steeds genoeg, maar feedback nauwelijks ( niet alleen bij mijn fotos overigens) zal het FB tijdperk wel zijn, daar hoef je maar 1 klikje te doen het zet me wel aan het denken waarom ik hier nog wel fotos moet blijven plaatsen en mijn mening ten aanzien van andere fotos moet geven
            ( sorry hoor moest ik even kwijt, soms zit je in zon fase... )

            Comment


            • #7
              Re: Rebecca

              Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
              Tis tegenwoordig maar tam op BD, kijkers nog steeds genoeg, maar feedback nauwelijks ( niet alleen bij mijn fotos overigens) zal het FB tijdperk wel zijn, daar hoef je maar 1 klikje te doen het zet me wel aan het denken waarom ik hier nog wel fotos moet blijven plaatsen en mijn mening ten aanzien van andere fotos moet geven
              ( sorry hoor moest ik even kwijt, soms zit je in zon fase... )
              ha, ik vrees dat het een logisch gevolg is van een aantal 'ontevredenheden' hier op BD. De goeie garde zie je hier nog nauwelijks, dus ja, ik snap wel dat er maar weinig foto's meer gepost worden en nog weinig gereageerd wordt. Ik snap je frustratie. Alternatieven zijn er ook niet echt lijkt me, behalve FB ja, of 500px of 1x evt., maar da's wel anders.
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Rebecca

                500px en 1x zijn eigenlijk ook maar een beetje "ego-shows" ( wel vet gave fotos overigens) het leuke van BD vond ik altijd de eerlijke mening naar elkaars fotos

                Comment


                • #9
                  Re: Rebecca

                  om op 1x je foto geplaatst te krijgen is niet zo eenvoudig,
                  maar met deze kan je het zeker eens proberen.. mooie bokeh !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rebecca

                    Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                    500px en 1x zijn eigenlijk ook maar een beetje "ego-shows" ( wel vet gave fotos overigens) het leuke van BD vond ik altijd de eerlijke mening naar elkaars fotos
                    Probleem is een beetje dat indien je je eerlijke mening geeft dit niet altijd wordt geapprecieerd en dat is ook jammer

                    Ot : leuk en eerlijk beeld, hou ik wel van.


                    Sent from my iPad using Tapatalk
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rebecca

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Probleem is een beetje dat indien je je eerlijke mening geeft dit niet altijd wordt geapprecieerd en dat is ook jammer

                      Ot : leuk en eerlijk beeld, hou ik wel van.


                      Sent from my iPad using Tapatalk
                      Ook dat merk ik een beetje bij fora, men wil daar ook vnl oehs en ahs of een heel voorzichtige benadering van kritiek. Ieder mens is anders, dus aandersoortige reacties moet je dan ook gewoon apprecieren, zolang het maar over de fotos gaat en niet op de man /vrouw gespeeld is.
                      OT: dank je

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rebecca

                        Mooie foto, kerel

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rebecca

                          Knappe opname, goed model en een goede gekozen artistieke bewerking (smaak laat ik buiten beschouwing, want die is anders voor elks).
                          Alleen vind ik deze wat moeilijk kijken, er short wat aan de beeldindeling, misschien is het "het centrale" of het standpunt. Ben er nog niet uit. Zal die straks eens op een groot scherm bekijken (geeft dikwijls een totaal andere indruk).

                          Groet
                          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rebecca

                            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                            Knappe opname, goed model en een goede gekozen artistieke bewerking (smaak laat ik buiten beschouwing, want die is anders voor elks).
                            Alleen vind ik deze wat moeilijk kijken, er short wat aan de beeldindeling, misschien is het "het centrale" of het standpunt. Ben er nog niet uit. Zal die straks eens op een groot scherm bekijken (geeft dikwijls een totaal andere indruk).

                            Groet
                            De foto is denk zeker leuk met meer ruimte, ik kan het helaas niet testen want het is geen crop

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rebecca

                              Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                              om op 1x je foto geplaatst te krijgen is niet zo eenvoudig,
                              maar met deze kan je het zeker eens proberen.. mooie bokeh !
                              Idd, not so easy en je kan daar zelfs geen oohh en aaahh geven
                              foto's worden er naamloos gestemd

                              Mooi plaatje PPP

                              Comment

                              Working...
                              X