Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 met Canon 420ex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D70 met Canon 420ex

    Ik heb sinds kort een Nikon D70, en vraag me af of dat ik mijn canon flitser de 420ex hierop kan gebruiken. i-TTL met E-TTL ?

    Zeldenrust
    Nikon D70 * Nikkor AF 28-80 F3.3-5.6 * Sandisk Ultra II 1Gb

  • #2
    NEEEENNNN

    Comment


    • #3
      nowp nowp nowp
      http://www.dullaert.net

      Comment


      • #4
        Nieje, nieje, nieje!
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Jammer maar helaas....
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Het is mij ook duidelijk ondertussen dat er enkel de nieuwe nikon flitsers kunnen gebruikt worden met hun specifieke lenzen, namelijk de SB600 en de SB800. Het verschil tussen de twee is mij op dit ogenblik niet echt duidelijk. Het enige wat ik weet is dat de SB600 een stuk goedkoper is dan de SB800 en dat de SB8000 continu kan flitsen. Verder heb ik ook iets gehoord van draadloos, maar geen details zijn mij duidelijk. Betekent dat dan dat je bij voorbeeld de SB600 los van de D70 kan gebruiken ? Wie kan wat duidelijkheid scheppen in deze wereld ?

            Alvast bedankt voor de reacties !

            Groeten,

            Sim.
            natwork.be

            Comment


            • #7
              Sigma heeft ondertussen wel zijn flitsers aangepast zodat ze 100% compatibel zijn met de nieuwe Nikon-camera's, ze ondersteunen dus ook I-TTL. Dat zijn er 2, en die kunnen dan ook de SB600 en SB800 vervangen voor een toch wel schappelijkere prijs...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Originally posted by simatix
                Het is mij ook duidelijk ........................... Verder heb ik ook iets gehoord van draadloos, maar geen details zijn mij duidelijk. Betekent dat dan dat je bij voorbeeld de SB600 los van de D70 kan gebruiken ? Wie kan wat duidelijkheid scheppen in deze wereld

                Groeten,

                Sim.
                Werkt perfect draadloos i.c.m. de ingebouwde flitser. Wordt geleverd met flitssteun en kan dan dienen als slaafflitser.

                groet

                Chris
                NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

                Comment

                Working...
                X