Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anemone nemorosa .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anemone nemorosa .....

    Met natuurlijk licht.


    Vriendelijke groetjes
    Jolien
    Last edited by Jolleke; 10 april 2014, 14:39.
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

  • #2
    Re: Anemone nemorosa .....

    Wellicht komen er geen reacties vanwege het gebrek aan scherpte. Helaas staat deze foto zeer zeker scherp op mijn mac, maar na het uploaden blijft er niet zo veel meer van over... zal maar eens een topic starten bij het bijhorende subforum hiervoor, denk ik.

    Groetjes
    Jolien
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Anemone nemorosa .....

      Eigenlijk zie ik die anemoontjes liever met een zachtere groene achtergrond want door dat contrast komt het nu hard over.

      Welkom terug weer, dat was weeral ff geleden
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Anemone nemorosa .....

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Eigenlijk zie ik die anemoontjes liever met een zachtere groene achtergrond want door dat contrast komt het nu hard over.

        Welkom terug weer, dat was weeral ff geleden
        Klopt, helaas heb ik door mijn studies niet veel tijd meer om te fotograferen.
        Het is inderdaad geen 'zachte' foto, ik vond het juist eens boeiend om een contrast te maken tussen het zachte van zo'n anemoontje tegen een harde achtergrond.
        Maar ieder zijn smaak natuurlijk, ik waardeer jouw mening! Bedankt voor het reageren.

        Vriendelijke groetjes
        Jolien
        Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

        Comment


        • #5
          Re: Anemone nemorosa .....

          welkom terug Jolien
          ik volg frans wel in zijn coment
          maar hoor in de toekomst weer van die zachte plaatjes hier te mogen aanschouwen
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment

          Working...
          X