Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolzwever

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wolzwever

    _____
    Last edited by extrazone; 26 juni 2014, 21:00.

  • #2
    Re: Wolzwever

    AF bij macro? Doe ik nooit.
    Bij situaties als deze kom ik zelfs niet aan de focus ring, maar beweeg ik de camera voor of achteruit.

    In ieder geval heb je hier een optimale scherpte van voor tot achter en gelukkig ook zacht licht.
    Het geheel was mooier geweest indien je een rustigere bg had of de wolzwever hangend voor een bloem.

    Comment


    • #3
      Re: Wolzwever

      Mooi bevroren in de vlucht!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Wolzwever

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        AF bij macro? Doe ik nooit.
        Bij situaties als deze kom ik zelfs niet aan de focus ring, maar beweeg ik de camera voor of achteruit.

        In ieder geval heb je hier een optimale scherpte van voor tot achter en gelukkig ook zacht licht.
        Het geheel was mooier geweest indien je een rustigere bg had of de wolzwever hangend voor een bloem.
        ik kan het niet beter verwoorden ,bespaart mij het tijpen wel heel knap gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Wolzwever

          Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
          af bij macro? Doe ik nooit.
          Bij situaties als deze kom ik zelfs niet aan de focus ring, maar beweeg ik de camera voor of achteruit.

          In ieder geval heb je hier een optimale scherpte van voor tot achter en gelukkig ook zacht licht.
          Het geheel was mooier geweest indien je een rustigere bg had of de wolzwever hangend voor een bloem.
          +1 :d
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment

          Working...
          X